Zaimmer Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hei folkens! Er det egentlig ulovlig å dele account med venner eller familie? I såfall why? mvh Zaimmer
Amon Amarth Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Ja, det er ulovelig... hvorfor er vel fordi at vist man må betale for 2 accounter så tjener blizz mer penger... men jeg tror det er TEMMELIG mange som deler accounter innenfor familien, og venner for den saks skyld... bare ikke gå rundt og "I'm sharing my account with my brother / friends hahaha"
The_WebWizard Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Det er ulovelig å dele accounts ja, det går heller ikke ann at 2 personer er logga på en account av gangen, den som allerede er inne vill bli kicka ut til log-in meny tror jeg.
Theoneask Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Bah, tåplig at det ikkje er lov. Men gjer no faen i akkurat det, blizzard gidder vel ikkje sjekke ut sånt uansett:)
wailer Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 ossen skal du finne ut om mann "deler" ackount. kan jo hende du spiller fra nettcafe elns.. hadde 1 chr i guilden jeg var i som 2stk spillte på 1 i Norge og 1 person i Sverige ingen som merka det
FredrikFtw Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Det er ikke lov, men de har ikke mulighet til å finne det ut.
War Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Ett problem kan jo være at en du deler med har ulovlig probrammvarepå Pcn , banned!
nazrm Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Som folk sier, det er ikke lov.. Og de som blir bannet/suspended for sånne ting, vel.. Meget sannsynlig at de har blitt reportet av noen. Tvilsomt at GMs tar stikkprøver når det gjelder sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå