Kris_tian Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 (endret) Hei, Bildet sier egentlig sitt; har problemer med at jeg får opp denne meldingen hver gang jeg trykker på capslock (brukes i ventrilo til å snakke med) og den kommer opp i alle spill, noe som er utrolig frustrerende! Noen som vet hvordan jeg får den vekk? (beklager om denne er feilpostet, men jeg visste ikke helt hvor denne skulle postes) Mvh. Kristian Endret 12. september 2006 av Kris_tian
Krankemot Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 (endret) Jeg får også det, mest sannsynelig har du en gang i tiden innstallert ett program som brukes til å disable enkel capslock trykking. Let i legg til/fjern programmer og se om du finner noe. Endret 12. september 2006 av norma_saw
Kris_tian Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Var jo ikke sånn tidligere, kan ikke huske å ha installert noe programm som kan være av betydning.. =\
Krankemot Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 (endret) Jeg tror jeg har svaret, letet litt rundt og avsluttet prosesser, og har komemt frem til at det er en bluetoothklient som heter bttray som gjør det, se om du finner "bttray.exe" under prosesser i windows oppgavebehandler, om du har det, forsøk å avslutte den og se om det løse problemet. Evt. kan du bare avinnstallere hele greia, om du ikke har veldig brukt for bluetooth på maskina. edit: Jeg ser forøvrig også i trayet på screenshotet ditt at du har ett blått og rødt bluetooth symbol der... Endret 12. september 2006 av norma_saw
Kris_tian Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 aahhh, tusen hjertelig! Det var problemet! Hadde installert noe bluetooth-greier pga en bluetooth usb-dongle jeg kjøpte nettop!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå