Fjernkontroll1 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hvordan åpner man .bin filer? Noen som vet?
GeirGrusom Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 En Bin fil burde være etterfulgt av en .cue fil, som forteller hvor forskjellige ting ligger i .bin fila, som f.eks. audio spor, boot info etc. Du må åpne .cue i et program, som WinISO, PowerISO, Nero Burning Rom osv. Det er laget sånn for at du bla. a. kan slippe 2 sekunder gap når en brenner CD-R Audio. Formatet er visst laget for CDRWin etter hva jeg kunne finne av opplysninger. Tekniske detaljer har jeg ikke.
FaO Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 kan vel også åpnes med deamon tools o.l programer...
chilliwack Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 (endret) Hvordan åpner man .bin filer? Noen som vet? 6849326[/snapback] hm.. har ikke satt meg så mye inn i det , men hvis du mangler cue filen tror jeg du kan formatere en bin fil til .iso fil uten den medfølgende cue filen. vet ikke helt. Iso filer er enklere slik , trenger ingen ekstra cue fil når du skal f.eks brenne det over på en cd. undersøk nærmere et program som heter isobuster. Endret 12. september 2006 av chilliwack
ekwathne Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Åpne filen i et ISO program, som som alcohol 120%, daemontools, winiso, fantomcd osv. Mvh Erling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå