Gå til innhold

Ny gaming mus, logitech/ms/razer?


Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en ny mus, den skal være laser og usb tilkobling. Kandidatene jeg har sett på er

 

Logitech G5

 

Razer Diamondback/copperhead

 

Microsoft/Razer Habu

 

Har SteelPad QCK matte fra før. Spiller CS 1.6. Vet at Habu musen ikke kommer før i oktober, men er det verdt å vente? Har en Microsoft Laser Mouse 6000 akkurat nå, kan ikke si jeg er fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder razer diamondback er det viktig å være klar over at disse kan inneholde produksjonsfeil.....

Jeg har selv hatt to stk diamondback, og begge svikta etter noen måneder pga produksjonsfeil..

Feilen som oppstår er at musa kobler til å fra maskinen helt tilfeldig, uansett hva du driver med. Av og til blir den helt borte, og du må dra ut og inn usb tilkoblingen for å få den til å fungere igjen....

Det som irriterte meg mest var at denne feilen fikk dataen min til å få bluescreen, for så å restarte... VELDIG irriterende når du er opptatt med et elr anna på dataen, f.eks at du er midt inne i et spill...

Jeg vet ikke om alle får dette problemet, isåfall kan du sende den inn og få en ny mus uten å betale for det.. Men jeg legger ut denne tråden som en liten advarsel ;)

 

Som gamingmus er denne musa veldig presis, men ikke den beste og holde i... QPAD musematte fungerer bra for Diamondback.. :)

Lenke til kommentar
Når det gjelder razer diamondback er det viktig å være klar over at disse kan inneholde produksjonsfeil.....

Jeg har selv hatt to stk diamondback, og begge svikta etter noen måneder pga produksjonsfeil..

Feilen som oppstår er at musa kobler til å fra maskinen helt tilfeldig, uansett hva du driver med. Av og til blir den helt borte, og du må dra ut og inn usb tilkoblingen for å få den til å fungere igjen....

Det som irriterte meg mest var at denne feilen fikk dataen min til å få bluescreen, for så å restarte... VELDIG irriterende når du er opptatt med et elr anna på dataen, f.eks at du er midt inne i et spill...

Jeg vet ikke om alle får dette problemet, isåfall kan du sende den inn og få en ny mus uten å betale for det.. Men jeg legger ut denne tråden som en liten advarsel ;)

 

Som gamingmus er denne musa veldig presis, men ikke den beste og holde i... QPAD musematte fungerer bra for Diamondback.. :)

6854045[/snapback]

 

Har hatt musa i 1år og 3mnd nå.. Den har startet sånn med meg, har en retur på MPX om problemet..

 

Ser etter hvilken mus jeg skal bytte i.. Vil ikke ha diamonback. Har byttet denne en gang før.

Lenke til kommentar

:)

Når det gjelder razer diamondback er det viktig å være klar over at disse kan inneholde produksjonsfeil.....

Jeg har selv hatt to stk diamondback, og begge svikta etter noen måneder pga produksjonsfeil..

Feilen som oppstår er at musa kobler til å fra maskinen helt tilfeldig, uansett hva du driver med. Av og til blir den helt borte, og du må dra ut og inn usb tilkoblingen for å få den til å fungere igjen....

Det som irriterte meg mest var at denne feilen fikk dataen min til å få bluescreen, for så å restarte... VELDIG irriterende når du er opptatt med et elr anna på dataen, f.eks at du er midt inne i et spill...

Jeg vet ikke om alle får dette problemet, isåfall kan du sende den inn og få en ny mus uten å betale for det.. Men jeg legger ut denne tråden som en liten advarsel ;)

 

Som gamingmus er denne musa veldig presis, men ikke den beste og holde i... QPAD musematte fungerer bra for Diamondback.. :)

6854045[/snapback]

 

Har hatt musa i 1år og 3mnd nå.. Den har startet sånn med meg, har en retur på MPX om problemet..

 

Ser etter hvilken mus jeg skal bytte i.. Vil ikke ha diamonback. Har byttet denne en gang før.

6890660[/snapback]

 

 

Har mx 518 digger den, sitter som støpt i hånda... mener den er minst like god som g5. har prøvd begge og begge har nokså lik form men jeg likte 518 best...

anbefales på det sterkeste

Lenke til kommentar

det er en ting med G5 musa jeg må si! den passer ikke alle... enten passer den eller så passer den ikke... prøv den hos noen kamerater eller noe først og sjekk ;) hånda mi er litt for stor for musa og tommelen min er 3 mm for nerme pekefingeren... vurderer å file litt på G5 en min (stakkars musa mi :cry: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...