siDDis Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Eg laster ned nokre HD Trailere frå Apple.com Problemet er at i raske bevegelser så blir ikkje heilt biletet rendra og det blir sånne *klipp* akkurat som i eit 3D spel når du beveger deg raskt fram og tilbake. Det er utroleg irriterandes på film. Korleis kan eg få fiksa på det?
appelsinbrus Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Eg laster ned nokre HD Trailere frå Apple.com Problemet er at i raske bevegelser så blir ikkje heilt biletet rendra og det blir sånne *klipp* akkurat som i eit 3D spel når du beveger deg raskt fram og tilbake. Det er utroleg irriterandes på film. Korleis kan eg få fiksa på det? 6843679[/snapback] Har du flatskjerm? Dårlig framerate kanskje? Sorry hvis jeg vekker opp en gammel tråd her, har ikke vært her inne på dritlenge..
siDDis Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Det heiter vell meir korrekt 'tearing' og eg sliter litt med det enda. Men ikkje så gale som før Tvinge alt over FFMpeg hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå