Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp! Akselerasjons pumpe > forgasser


golfken

Anbefalte innlegg

Golf MK2 1.6 Gasser

Piereburg 2E2

 

Noen her som vet hvor Akselerasjons pumpen skal stå ? Helt på - helt på + eller midt i ?

Sliter med å stille gasseren :p Har CO måler o COen ligger på 3.66 prøver å få den lavere menne pluggene er alt for sotete eller helt hvite. da tenkte jeg at timingen på tenningen var feil så stilte denne men samme problem enda. tror ikk flotørhusnivået et for høyt. har rensa gasseren å skifta nål. suger ingen falsk luft. som jeg har lest meg til på de få postene som omhandler Gassere så er det slikt at CO- Skruen skal være 4 runder ut ifra bånn, da skal den svive høyest på turtall dette gjør ikke min. Den ligger flere runder en 4 :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Golf MK2 1.6 Gasser

Piereburg 2E2

 

Noen her som vet hvor Akselerasjons pumpen skal stå ? Helt på - helt på + eller midt i ?

Sliter med å stille gasseren :p Har CO måler o COen ligger på 3.66 prøver å få den lavere menne pluggene er alt for sotete eller helt hvite. da tenkte jeg at timingen på tenningen var feil så stilte denne men samme problem enda. tror ikk flotørhusnivået et for høyt. har rensa gasseren å skifta nål. suger ingen falsk luft. som jeg har lest meg til på de få postene som omhandler Gassere så er det slikt at CO- Skruen skal være 4 runder ut ifra bånn, da skal den svive høyest på turtall dette gjør ikke min. Den ligger flere runder en 4 :p

6842336[/snapback]

 

Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener... Akselerasjonspumpen skal jo ikke være i spenn hvis du ikke gir gass?!? Mener du tomgangsjusteringen? :dontgetit:

 

P.s: Hvis du sliter med forgasseren og ikke kommer noen vei ved feilsøking, så anbefaler jeg deg å skaffe en annen brukt! De koster nesten ingenting og er enkle å få tak i!

Lenke til kommentar
Golf MK2 1.6 Gasser

Piereburg 2E2

 

Noen her som vet hvor Akselerasjons pumpen skal stå ? Helt på - helt på + eller midt i ?

Sliter med å stille gasseren :p Har CO måler o COen ligger på 3.66 prøver å få den lavere menne pluggene er alt for sotete eller helt hvite. da tenkte jeg at timingen på tenningen var feil så stilte denne men samme problem enda. tror ikk flotørhusnivået et for høyt. har rensa gasseren å skifta nål. suger ingen falsk luft. som jeg har lest meg til på de få postene som omhandler Gassere så er det slikt at CO- Skruen skal være 4 runder ut ifra bånn, da skal den svive høyest på turtall dette gjør ikke min. Den ligger flere runder en 4 :p

6842336[/snapback]

Glem akselrasjonspumpen, den vil ikke kunne gi feil ved tomgang eller konstant gasspådrag.

Fant du både hvite og sotete plugger? :hmm: Vanlig feil er falskluft fra slangen til bremsekraftforsterkeren. Med den høye co% skulle jo motoren ha nok bensin ihvertfall. Det hadde vært greit å vite om Hc var på mye. Denne motoren bør ha under 300 ppm på tomgang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...