Orjanp Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 Hei. Jeg har akkurat kjøpt ny bærbar maskin. På den gamle har jeg brukt Outlook som epost klient ++. Hvordan får jeg flyttet all informasjon som jeg har lagret fra en Outlook til en annen. Er klar over at det finnes en eksport/import funksjon, men der klarer jeg bare å eksportere en og en mappe med mail om gangen. Da jeg har mellom 10 og 15 mapper, kontakter og endel informasjon i kalenderen, blir det litt håpløst med en masse eksport filer. I Outlook Express er vel mailene lagret i *.dbx filer. I outlook er det vel ikke slik, finner ihvertfall ikke noen slike filer. Vet at de ligger skjult. Hvor lagres all informasjon som opprettes i Outlook.
MistaWu Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 eksporter "Personlige mapper" til en .pst fil Da får du med alt som ligger i mappene dine.
Orjanp Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Skrevet 29. oktober 2002 Takker og bukker. Fungerte yppelig det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå