Kromkaken Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Hei Jeg prøver å installere toca 3, men det kommer opp en feilmedling som lyder slik: sirkulerende overflødighets kontroll (CRC). Dette skjedde også tidligere i dag da jeg skulle kopiere over noe til en ekstern harddisk, samme feilmelding på en fil jeg skulle kopiere!! Noen som har en løsning?
miCro Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Installerer du spiller fra en cd/dvd? Isåfall er den sannsynligvis skadet. A cyclic redundancy check (CRC) is a type of hash function used to produce a checksum, which is a small number of bits, from a large block of data, such as a packet of network traffic or a block of a computer file, in order to detect errors in transmission or storage. A CRC is computed and appended before transmission or storage, and verified afterwards to confirm that no changes occurred. CRCs are popular because they are simple to implement in binary hardware, are easy to analyze mathematically, and are particularly good at detecting common errors caused by noise in transmission channels.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå