Kromkaken Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 (endret) Hallo Jeg har fått nettopp fått datamaskinen fra service. Alt funker fint og er som det skal være med unntak av at det hacker når jeg scroller uansett program. Dette er et sykt irriterende problem!! (nettopp reinstalert windows) Dataen klarer heller ikke å finne skjermkortet Kan noen hjelpe? Endret 9. september 2006 av dinosauren
Sovietpig Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 prøv og innstaler driverne til skjermkortet ditt.
Xecuter Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Hacker eller hakker? Uansett så er det skjermkortdriverne som er fraværende/gamle.
Harvester Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Jepp, dette er nok driverproblem ja. Har også opplevd det samme, og nye drivere hjalp!
Bytex Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Skjer alltid her før jeg legger inn grafikkdriverne etter ny install. Gjør det.
Kromkaken Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Takk skal dere ha folkens!! det funka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå