gameboy15 Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Hei Jeg har et problem med Obilivion. Når jeg skal velge graffikkinstillinger får jeg opp at jeg har hardware til medium kvalitet. Jeg har en helt ny pc som er bedre enn mange av mine venners pc og de spiller på ultra high Grafikken er innstillt til 800x600 men jeg stiller den opp til 1024x768 og det går helt fint uten lagg... Hvorfor får jeg da opp at jeg har hardware til medium kvalietet? Jeg har følgende pc utstyr: Skjermkort: Gainward Geforce 7900GT 512MB Prosessor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4600+ Ram: Corsair Value 2GB Hovedkort: Asus M2N32-SLI Deluxe Forslag til hva som er feil?
Lakus Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Still inn selv da for svingende. Hva oblivion sier har 0 og gjøre med ditt system (overdrevent), du må selv stille inn på hvordan du vil ha det i forholdet ytelse - ytseende. Selv har jeg AMD x2 s939 4600+ Asus A8N-SLi Premium Club3D X1900XT 512MB og 2 gig med ram. Blir automatisk valgt til ultra high, men stiller inn selv etterpå. Oblivion stiller nemlig inn på midten av hva din maskin kan (ytelse - utseende) Så selv om min stiller seg inn på 1280x1024 og ultra high så er ikke settingsene i spillet (sliderne) helt til høyre osv, det må du stille inn selv alt ettersom hva slags ytelse - utsende du vil ha. Selv kjører jeg med sliderne helt til høyre og har en helt aksapptabel FPS, men ikke som i skytespill FPS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå