Sir_Arcus Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Har en kamerat som titt og ofte er i statene, som nettopp kom hjem og fortalte meg at "over there" var det overnevnte type minne og få tak i til en billig penge. Så derfor spør jeg om interressen for slike brikker til ca 1500 NKR er?? Dette er selvsagt kjøpt over disk og ikke noe tjuvgods. Post her hvis interressen er stor og ellers kommentarer. mvh henrik
CoZtA Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 høret det var en haug med ram som ble stjålet i London for noen uker siden :razz:
ØysteinI Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Sånne brikker er det vel ganske liten interesse for vel ? For det første, så er det få hovedkort med SDRAM som takler 1gigg, og få av dem igjen støtter ECC osv ... Hadde det nå ennå vært 1gigg ECC/Reg. DDR-SDRAM så ... *har en dual-amd rigg som trenger ECC/Reg. ram* :sad:
Lufen Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Quote: *har en dual-amd rigg som trenger ECC/Reg. ram* :sad: enkel løsning send den til meg:)
ØysteinI Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Jepp ... Hvor bor du da ? Må vite hvor mange frimerker jeg skal klistre på :razz: Forresten... lyst på to ? :wink:
hurst Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Ufo: Lyst på 2stk 256Mb DDR ECC reg. Samsung pc2100 brikker? Byttes i like mye pc2700 ram :smile: samsungbrikkene er forresten helt RÅ på overklokking :wink:
ØysteinI Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Neeh ... for det første har jeg ikke noe PC2700 ram, for det andre trenger jeg 1Gigg brikker fra Apacer eller bedre, for det tredje er dette ikke bruktmarkedet :wink: Har du noe å selge/bytte/kjøpe, bruk bruktmarkedet :wink:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå