Stian2233 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Det som skjer er at der jeg skyter kommer det svarte firkanter ? Hva kan bære problemet? Tror det har noe med opengl og gjøre, men det er opengl jeg vil kjøre. D3D og softwear er ikke noe bra i det hele tatt
Rostad Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Xfx skjermkort du har? en kompis av meg har det, samme problemet, support sa det var kortet
neadii Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 kanskje laste ned ny driver, evt eldre driver....
kjehaako Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Det er nok driveren som gjør det. Er nok ikke bare XFX det skjer med, ihvertfall er nok kortet helt i orden. Jeg mener å huske at det skjedde når Nvidia begynte med 90.xx-driverne, forsøk å laste ned en 89.xx-driver.
Celusion Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 mm, har ikkenoe med OpenGL dette... det har driveren på skjermkortet ditt, jeg regner med at du har en omtrent helt ny driver... last ned en eldre så er du kvitt det... jeg hadde også dette problemet på mitt Nvidia 6800GS kort, lastet ned en 84.56 driver så var det problemet bortet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå