Gå til innhold

Tastetrykk recorder noen tips?

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Hei

Lurer på om noen vet om noen programmer som recorder alle tastetrykk som er gjort på pcn, og lagrer disse? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig at du heller er ute etter en "keylogger" ? Disse fåes i både hardware og software-versjoner, og noen softwareversjoner er skummelt godt kamuflerte.

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Link plz ;) meninga er at det skal stå hva som har blitt skrevet på maskina i det aktuelle tidsrommet :)

Skrevet
Link plz ;) meninga er at det skal stå hva som har blitt skrevet på maskina i det aktuelle tidsrommet :)

6822322[/snapback]

Siden disse ofte brukes for å snappe opp passord fra datamaskiner, kan jeg ikke legge ut en link her på forumet uten å pådra meg enda en idiotisk warn av maktkåte moderatorer. Jeg har dessverre ikke noen særlig erfaring med de forskjellige keyloggerne, så jeg vet ikke helt hvilke som er gode, og hvilke som er frie for virus/trojanere.

Det jeg vet, er at du har stor fleksibilitet, så du kan velge mellom å få lagret teksten i et dokument på harddisken (kryptert om du vil), få det sendt på epost til deg i chunks på x antall bokstaver av gangen, få det sendt til en annen PC som en stream over nettet, e.l. Lykke til med letinga =)

Skrevet
Jeg har dessverre ikke noen særlig erfaring med de forskjellige keyloggerne

6822392[/snapback]

=/

Noen andre må nok hjelpe deg om det er en konkret anbefaling du er ute etter, ellers fungerer vel google i dag også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...