Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Hei Lurer på om noen vet om noen programmer som recorder alle tastetrykk som er gjort på pcn, og lagrer disse?
phex Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Vet det finnes en del programmer, men har ingen å anbefale. Uansett, en link: Keyboard + recorder på Google
Zethyr Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Mulig at du heller er ute etter en "keylogger" ? Disse fåes i både hardware og software-versjoner, og noen softwareversjoner er skummelt godt kamuflerte.
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Link plz meninga er at det skal stå hva som har blitt skrevet på maskina i det aktuelle tidsrommet
Zethyr Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Link plz meninga er at det skal stå hva som har blitt skrevet på maskina i det aktuelle tidsrommet 6822322[/snapback] Siden disse ofte brukes for å snappe opp passord fra datamaskiner, kan jeg ikke legge ut en link her på forumet uten å pådra meg enda en idiotisk warn av maktkåte moderatorer. Jeg har dessverre ikke noen særlig erfaring med de forskjellige keyloggerne, så jeg vet ikke helt hvilke som er gode, og hvilke som er frie for virus/trojanere. Det jeg vet, er at du har stor fleksibilitet, så du kan velge mellom å få lagret teksten i et dokument på harddisken (kryptert om du vil), få det sendt på epost til deg i chunks på x antall bokstaver av gangen, få det sendt til en annen PC som en stream over nettet, e.l. Lykke til med letinga =)
Zethyr Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg har dessverre ikke noen særlig erfaring med de forskjellige keyloggerne 6822392[/snapback] =/ Noen andre må nok hjelpe deg om det er en konkret anbefaling du er ute etter, ellers fungerer vel google i dag også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå