Gå til innhold

Overføring av sanger til iRiver MP350


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Hadde planer om å kjøpe en mp3-spiller, og en 6'er til iRiver MP350 i testen i dag høres bra ut :smile:

 

Men jeg så ingen steder i testen hvordan man overfører data til mp3-spilleren. Det var sikkert så innlysende at de ikke brydde seg om å skrive det. Men idioter som meg må ha det inn med te-skje.

 

Hvordan gør man det?

 

Mvh,

Leeson

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og nå skjønte jeg spørsmålet ditt... Trodde du mente hvordan den organiserte filene på CD'en du har BRENT.

 

Du trenger altså en CD-brenner og det er bare å brenne filene du vill ha på CD'en, så vill spilleren forstå det. Hvis du vill ha det bedre sortert kan du brenne det i mapper (directories).

Lenke til kommentar

Er ikke måte på hvor mye jeg skal bli forvirra!!!

 

Har ombestemt meg hele tida det siste halvåret...

 

Godt å høre at jeg ikke er alene.

 

Hvis det "normal" skriver er sant (og det gjelder for alle spillerne) så dropper jeg SlimX'en til fordel for Creative Zen.

 

Men den fikk jo 6'er og det er jo bare å klage hvis den ikke holder mål???

 

Synes at prisen på Zen og iPod enda er litt stiv. *******s moms!!!!

 

Sikkert verdt det, både til å brife med (spesielt iPod) og som spillere... Men testeren nevnte ikke noe om "normal" sitt problem og han mente den kunne vært rett fra apple hvis man prater om design.

 

Vær så snill! Kom med en ting som gjør at jeg helt klart avgjører hvilken som er best! Orker ikke ombestemme meg mer...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fikk min i går, og har ikke rukket å teste den skikkelig enda. Førsteinntrykket er imidlertid svært bra. Godt design, god software og veldig bra lyd. (I forhold til en billigere CDMP3 spiller jeg har.)

 

Har du oppgradert softwaren din, normal? Hvis ikke; hvilken versjon kjører du?

 

Jeg skal poste hva jeg finner ut når jeg får brukt den noe mer.

 

-KJ

 

Går =/= år... :smile:

_________________

[f]orum

 

[ endret av jevel den 2002-11-17 23:23 ]

Lenke til kommentar

Har nå brukt spilleren intensivt de siste dagene, og jeg må fortsatt si at det er en meget god spiller. Det eneste negative jeg har funnet så langt er som følger:

 

- mangel på bass i de medfølgende ørepluggene.

- å starte en MP3CD tar litt tid.

 

Den nye softwaren som ligger for nedlasting på http://www.iriver.com fungerer meget bra! Bare å brenne HEX filen på en CD, og sette denne i spilleren. Når den slår seg av er den ferdig oppgradert.

 

I tillegg ventes støtte for OGG Vorbis i januar. Må si jeg gleder meg over denne dingsen.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...