Gå til innhold

fujitsu siemens HK, skjermkort integrert?hvilket?

ladyk

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått et fujitsu siemens hovedkort og har fått installert win98 se på harddisken, har ikke annet os enda.. når jeg skal velge skjermkort kommer jeg til kort.. det som win98 foreslår gir bare 2 el 16 farger og feil skjermoppløsn.. har prøvd laste ned video driver til hovedkortet men får bare beskjed om at install shield ikke funker, ikernel.exe altså.. den ligger som ikernel.ex_ i filen jeg lastet ned.. hva i alle dager gjør jeg nå? hilsen blond kjerring.. hehe :innocent:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg har fått et fujitsu siemens hovedkort og har fått installert win98 se på harddisken, har ikke annet os enda.. når jeg skal velge skjermkort kommer jeg til kort.. det som win98 foreslår gir bare 2 el 16 farger og feil skjermoppløsn.. har prøvd laste ned video driver til hovedkortet men får bare beskjed om at install shield ikke funker, ikernel.exe altså..  den ligger som ikernel.ex_  i filen jeg lastet ned.. hva i alle dager gjør jeg nå? hilsen blond kjerring.. hehe  :innocent:

6812353[/snapback]

Det fulgte ikke med en cd sammen med hovedkortet da? Med drivere osv?

Skrevet

nei det fulgte ikke noe med... men har klart ordne saken.. lastet ned drivere fra fujitsu-siemens og fått installert det via omveier sort of siden ikernel.exe skapte seg.. smiler.. så oppgaven er utført nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...