Gå til innhold

N6280 vs SEK800i


posse

Anbefalte innlegg

Hvilken av disse skal jeg velge?

 

 

Kom med bakdeler og fordeler..

 

 

Kan man endre medlingstone på disse?? Ha en personlig mp3 som varsel?

 

 

Kom med diverse snacks er litt svak for små detaljer:) vet N6280 kan endre ikon visning samt flytte ikoner i menyen :)

 

 

Kjøpet blir gjort i morgen kl 0700 :)

 

Skal være jobb/fritidstelefon :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var hos en telefonforhandler i dag og ble sterkt anbefalt å ikke kjøpe 6280, som i utgangspunktet var mitt førstevalg. Grunnen var at forhandleren hadde hatt klager på den hele tiden, visstnok skulle den visst slå seg av i tide og utide, og i tillegg ha flere andre feil.

 

Dette var da noe jeg var klar over på forhånd, og var forberedt på å muligens måtte sende den inn en gang eller 2, men likevel endte det med at jeg spaserte ut av butikken med en SE K610i, som ligger på lading nå :) Spent på å se hvordan den er i morgen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eg har hatt ein 6280 utan problem i det heile, no bestilte eg den ei stund før desse klagane byrja å renne inn til dei ulike forhandlarane. Far min har ein som er berre feil på, og det som er litt rart er at det operativsystemet/menysystemet er litt forskjellig. Det kan verke som om Nokia har lagt inn eit anna system som berre lagar bråk.

 

Vart litt forbanna då mobilen min tok vaskemaskinturen for hardt og døde.

Lenke til kommentar

K800is fordeler: - raskere

- bedre på mp3/radio (snarveier/grensesnitt, RDS-radio)

- vesentlig bedre kamera (bildekvalitet, linsedeksel og blitz)

- bedre byggekvalitet (mange klager over støv under skjerm etter få dager med 6280)

- software-oppdatering via nettet (foreløpig har ikke 6280 det og det kan virkelig se ut som den trenger det ut ifra alle feilene med den.)

 

6280s fordeler:

- billigere (opptil 1000,- billigere)

- mye bedre videofunksjon, mer åpent operativsystem/flere muligheter

- bedre design? smak og behag dog

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...