Gjest Slettet+19283741 Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Hvilket webhotell vil dere anbefale? Jeg vet desverre ikke hvilke "koder" joomla bruker. På forhånd , takk!
Loffy Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Hvilket webhotell vil dere anbefale? Jeg vet desverre ikke hvilke "koder" joomla bruker. På forhånd , takk! 6809665[/snapback] Kan anbefale ProISP på det sterkeste Dem har joomla som sånn "ferdig installert" i fantastico som gjør at du kan installere det raskt og enkelt og slippe å legge dette inn manuelt. Dessuten så har dem ikke safe_mode på, noe som er veldig bra for joomla... ellers så kan du jo søke på webhotell me støtte for joomla på joomla.org, hvor du finner en masse info også!
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Jeg bruker pr i dag uniweb. Virker for meg som at uniweb er mye dyrere enn de du anbefalte. Har uniweb noe som de ikke har? Man får jo 10 x større lagringsplass for en billigere penge der..
Greven22 Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 (endret) Servage skal visst være veldig bra for Joomla (att joomla.dk / joomla wiki), www.servage.net - litt dyrt. Men du får enormt mye for pengene. Joomla bruker php btw, og det er best og kjøre uten php safe mode og register globals. Endret 21. september 2006 av DiaVoLo
Loffy Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg bruker pr i dag uniweb. Virker for meg som at uniweb er mye dyrere enn de du anbefalte. Har uniweb noe som de ikke har? Man får jo 10 x større lagringsplass for en billigere penge der.. 6904758[/snapback] ja uniweb er generelt dyrere på det fleste av tjenester... ProISP er ikke så store som uniweb tror jeg... så jeg forstår ikke hvorfor folk ikke tørr prøve slike webhoster som proisp.no når dem leverer samme tjenester til mye lavere priser! tror uniweb har serverene sine i norge, noe som kan være et lite pluss, mens proisp har serverene i europa og usa, du kan velge ettersom hva du trenger da som er veldig greit syns jeg:)
Loffy Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 (endret) Servage skal visst være veldig bra for Joomla (att joomla.dk / joomla wiki), www.servage.net - litt dyrt. Men du får enormt mye for pengene. Joomla bruker php btw, og det er best og kjøre uten php safe mode og register globals. 6909271[/snapback] ja du får nok helt sikkert mye for pengene her, selv om du kun har engelsk support, noe som kan være en ulempe for en del registrer globals kan du forandre på proisp, noe som er helt topp for meg! Endret 21. september 2006 av Loffy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå