FuzzFuet Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 (endret) Hallo Har nå flyttet på hybel og vi som bor der deler et trådløst nettverk. Kompisen min bodde der i fjor og året før det og med hann funket det bra, stabilt som bare det Men PC'en min mister forbindelsen titt og ofte og har høy ping når jeg spiller BF2 og CS:S PC'en til hann som bor på andre siden av veggen har ikke noe problemer, det hadde han heller ikke før når PC'en hans sto på det romme jeg har nå. Aksesspunktet er på rommet ved siden av og det er en tynn vegg mellom. Men som sagt så skal ikke det ha noe og si siden kameraten min hadde ikke noe problem når hann bode her og aksesspunktet var på rommet ved siden av heller. Så jeg lurer på om det kan være mitt nettverkskort (Linksys WMP54G) som ikke samarbeider skikkelig eller omvendt med aksesspunktet (D-Link DWL-2100AP)? Noen som vet? De andre har et topcom nettverkskort. Har innstalert nyeste driver men kan prøve igjen om det har noe og si? Edit: Ble noe feil med emne tittelen Endret 5. september 2006 av LockNess
FuzzFuet Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 Det ble bedre når jeg prøvde ny driver Så det har ikke noe å si om det er Linksys og D-Link?
FuzzFuet Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 (endret) Bumper denne igjen for problemet har kommet tilbake Har prøvd nye drivere ute hell, kan hende kortet kan være skadet siden strømforsyningen ble overopphetet og døde for litt siden. Men da tror jeg noe annet har tatt kvelden også om det skulle skjedd Men hva tror dere er feilen? Er det bare slik at kortet fungere dårlig sammen med D-linken? Dette problemet hadde jeg før overopphetingen av PSUen også. Endret 24. september 2006 av LockNess
FuzzFuet Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 Ingen som vet eller har noe som helst å si om dette? Det er snakk om et usikkret nettverk, og når det går an og spille litt har jeg somregel 10-20 mer i ping enn hann som sitter på andre rommet. Snoig det er også, det har fungert fint for andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå