Gå til innhold

Gjøre engelsk office 2003 om til norsk.

TrickyX

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har Office 2003 standard edition som følgte med dell PCen min. Saken er den at det er på engelsk. Er det mulig å få gjort den om til norsk på et eller annet vis. Hvis ja, setter jeg pris på all hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du kan gjøre den om til norsk, men det vil koste deg noen kroner. Det du må ha er programmet Office 2003 Multilingual User Interface fra Microsoft. Har brukt denne selv og den fungerer helt fint. Søk etter den hos Microsoft.com

Skrevet
Hva er vitsen med det når det koster mye mer enn å kjøpe en ny norsk lisens? Som Harald skriver: det er ingen måte å gjøre det på uten å kjøpe en ny lisens.

6811394[/snapback]

Du tar feil kjeklulf. Man trenger ikke kjøpe ny lisens for å kjøpe MUI til Office 2003, dessuten er slipper man billigere ved å kjøpe MUI til en lisens man allerede eier fremfor å kjøpe en ny Officelisens i tillegg til den man har.

Skrevet
Du tar feil kjeklulf. Man trenger ikke kjøpe ny lisens for å kjøpe MUI til Office 2003, dessuten er slipper man billigere ved å kjøpe MUI til en lisens man allerede eier fremfor å kjøpe en ny Officelisens i tillegg til den man har.

6812261[/snapback]

Jeg skrev da ikke at man måtte kjøpe ny lisens for å kjøpe MUI? Jeg skrev at det var dyrere. Har du en pris og en referanse kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...