Joachim_F Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Virtue Arts har nylig vist frem et simulatorspill der du får prøve ulike kjøretøyer på månens overflate. Les mer
jorgis Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Faktisk er kildedataen som Lunar Explorer utnytter seg av på hele ti gigabytes, og for at spillet skulle kunne prosessere alt dette i sanntid på en vanlig PC, måtte utviklerne lage et eget system som de kaller RADE, eller Rapid Application Development Environment. Et RAD er da ikke noe som kan gjøre det lettere/raskere å prosessere store mengder data? RAD er for å hjelpe med rask programutvikling, ikke noe annet.
Joachim_F Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 Et RAD er da ikke noe som kan gjøre det lettere/raskere å prosessere store mengder data? RAD er for å hjelpe med rask programutvikling, ikke noe annet. 6807277[/snapback] Ok, takk for informasjonen. Fjernet den biten da det ikke er så relevant for spillerne.
Anbefalte innlegg