SKAÐI Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 KliKkHuhm, en som posta den på russ.no så jeg antar at jeg kan viderføre den
neadii Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 ahaha drit kul mulig å lagre den? bruker Opera hvis det har noe å si....
HoaXed Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 ahaha drit kul mulig å lagre den? bruker Opera hvis det har noe å si.... 6803007[/snapback] Høyre klikk og save target as..
-Jungeldyret Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Huff, jeg synes det var alt for mye repetisjoner av "stemmekommandoer".. Har hørt mye bedre "cs-sanger", men vet jo seff ikke hva de heter Btw: Noen som vet hvor man kan skaffe de lydene? f.eks "Negative"
............... Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 skal høre på den når jeg kommer hjem.. Hørt mange cs sanger, liker det lite
neadii Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Btw: Noen som vet hvor man kan skaffe de lydene? f.eks "Negative" 6807377[/snapback] Du kan ikke finne dem i <cstrike> mappa fordi da må du evt. åpne en stor fil og extrakte filene ut. Hvis du har 1.5 finnes du lydene i Steam\steamapps\<din bruker>\half-life\csv15\sound\radio eller så kan du lete litt på google
untouch4ble Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Btw: Noen som vet hvor man kan skaffe de lydene? f.eks "Negative" 6807377[/snapback] Du kan ikke finne dem i <cstrike> mappa fordi da må du evt. åpne en stor fil og extrakte filene ut. Hvis du har 1.5 finnes du lydene i Steam\steamapps\<din bruker>\half-life\csv15\sound\radio eller så kan du lete litt på google 6807512[/snapback] jeg har ikke half life på maskina. Og har lett meg ihjel etter disse lydene, where do i find it?
neadii Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Btw: Noen som vet hvor man kan skaffe de lydene? f.eks "Negative" 6807377[/snapback] Du kan ikke finne dem i <cstrike> mappa fordi da må du evt. åpne en stor fil og extrakte filene ut. Hvis du har 1.5 finnes du lydene i Steam\steamapps\<din bruker>\half-life\csv15\sound\radio eller så kan du lete litt på google 6807512[/snapback] jeg har ikke half life på maskina. Og har lett meg ihjel etter disse lydene, where do i find it? 6822733[/snapback] Det var svaret, Du kan ikke finne dem i <cstrike> mappa fordi da må du evt. åpne en stor fil og extrakte filene ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå