fntd Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Noen av dere som kan huske det underholdende spillet Hogs of War? Jeg rotet gjennom spillene mine, og følte et stikk av nostalgi og spillelyst da jeg fant denne tittelen igjen... Men som de av dere som har dette spillet kanskje vet, så vil det ikke spilles av på nyere windows-plattformer, bare på 95 Noen som har en anelse på hvordan jeg kan gå rundt dette problemet, uten å bytte til windows 95?
fntd Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 No worries, jeg fant det ut.... Bare å slette temaet, kjære admin
Nevnarion Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 (endret) I tilfelle noen andre skulle lure på det, så kunne du jo like godt fortelle hvordan du løste problemet. Gøyalt spill forresten. Poster noen bilder når jeg først er i gang her. Endret 4. september 2006 av Nevnarion
ZayCon Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Har det ikke! MEn har spilt det en del før, artig spill
Mandelpotet Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Drit artig spill Spesielt madnessgas :!: Men spilte det aldri på data, prøvde det på PS1
VikinGz Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 haha.. gammel klassisk morsomt spill Det kom til pc for noen år siden, en jeg kjenner kjøpte det... og kjørte det på windows 2000
fntd Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Sorry... Kunne forklart for de som lurte: Hvis dere ikke får spillet til å funke med NT-windows (Windows NT, Windows XP) så går dere inn på cd'en og høyreklikker på setup.exe. Gå inn på egenskaper, og velg fanen "kompabilitet" Der kan dere velge at programmet skal funke som et windows 95++ program... Da skal det gå fint å installere, og spillet funker fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå