Gjest Slettet+19283741 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Har hatt en del problemer med min xb360. Ringte til EB Games der hvor jeg kjøpte den. Jeg sa at det letteste er å la jeg kontakte xb (siden butikken er 50 mil unna meg). Prøvde nr jeg fikk : 800 14 174. Har prøvd mange ganger i dag uten å få svar. Siste gang jeg prøvde fikk jeg kontakt med en automatisk tlf svarer som ba meg legge igjen en beskjed etter en lang ventetid med musikk. Er det virkelig ikke mulig å få tak i xb kundeservice lenger? Har aldri hatt problemer før.. Finnes det en norsk linje angående problemer med xb og innlevering av den?
orjanos3.16 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Jeg jobber på serviceavdelingen til norges største elektromarked og bruker også det nummeret når kunder leverer inn xboxer hos oss. Ringer flere ganger i måneden og må ofte prøve mange ganger fordelt over flere dager før jeg får svar. De ringer aldrig tilbake når jeg legger igjen nummer og navn, så du må bare være tålmodig. De har tydeligvis masse å gjøre. Kundesenteret er forøvrig i Sverige, og det er ingen norsk linje desverre. Da du engang får svar vil de gå igjennom en feilsøkingsprosedyre, og hvis det ikke hjelper sender de deg en UPS-eske i posten. Denne skal du da legge xboksen din i å sende, og du vil få en ny tilbake. Dvs en annen som er reparert.
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Ny som er reparert? Sender de brukte som er reparert i retur? De kan ikke gjøre feilsøking på min da det er noe med hardwaren som er feil..
Bytex Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 De feilsøker vanligvis ikke på så moderne elektronikk, da det oftere er dyrere for kunden å bruke mange timer med oscilloscop, eller finne ut hvilken av de 100 digitale chips'ene som er ødelagt, enn å sende deg en ny Xbox.
Dragutin Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Det er merkelig at du ikke kommer igjennom til kundeservicen, hver gang jeg har ringt har jeg nesten fått instant svar. Du kan prøv +47 23162554, men det skal ærlig talt ikke være noen forskjell. Du havner på samme stedet.
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Vel, jeg har aldri hatt problemer heller, før i dag. Hvis du prøver akkurat nå kommer du ikke igjennom..
orjanos3.16 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Ny som er reparert? Sender de brukte som er reparert i retur? De kan ikke gjøre feilsøking på min da det er noe med hardwaren som er feil.. 6802405[/snapback] Ja, de sender brukte som er reparert i retur. Dette er helt vanlig. Er jo ikke noe annerledes det enn å få din gamle returnert i reparert tilstand. Apple gjør det, microsoft, sony, HP, benq bare for å nevne noen. Dette sparer tid og penger både for deg, leverandør og produsent. Produktene ser jo helt nye ut, og er så og si umulig å skilne de fra et nytt produkt. Og de har faste feilsøkingsprossedyrer utifra feilen som kunden melder. Hjelper det ikke må du sende den inn selfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå