Qumad Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Halloen Fruen har en Sony Ericsson W800i og jeg lurte på om det fantes noen programmer som vil fungere til den som gjør at man kan lagre SMS'er på dataen. Jeg har selv en Motorola V3 og med den fulgte det eget program med i pakken som gjør at jeg kan lagre mine meldinger på dataen, men dette ser ut som om det mangler på hennes mobil. Finnes det noe slikt der ute som kan brukes til hennes telefon? Endret 4. september 2006 av Qumad Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jepp. Last ned MyPhoneExplorer og koble til W800i-en så kan du lagre meldingene på PC-en din. Du finner programmet her Lenke til kommentar
Bellamy Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Hmmm er det bare jeg som sliter med bugs? Lastet ned nyeste versjonen, men ser at det ikke alltid blir med hele meldingene... Virker som en del av dem ikke blir tatt med, mens på andre er ikke dette et problem. Kan derfor ikke ha noe med lengden på meldingene å gjøre. Noen som har tips til andre program? Endret 5. september 2006 av Bellamy Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Takk for svaret. Skal få prøvd det ut snarest . Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg bruker Fma 2.1 Beta 3 og er godt fornøyd med programmet. Lenke til kommentar
Bellamy Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg bruker Fma 2.1 Beta 3 og er godt fornøyd med programmet. 6816534[/snapback] Jeg har prøvd begge programmene her nå, men får ingen av de til å fungere. Programmene finner mobilen, men det eneste som vises er calling-lista... ingen sms eller lagrede nummer eller liknende. Tips? Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Har du husket å trykke på refresh, for å laste ned dataen fra telefonen ? Lenke til kommentar
Bellamy Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Har du husket å trykke på refresh, for å laste ned dataen fra telefonen ? 6917109[/snapback] Nope. Funka nå hvis jeg velger copy to archive, hvor finner jeg igjen SMSene da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå