Joachricar Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 den pcen er ikke på mitt orm her... gidder ikke ta det kortet ut av den maskinen... den er jo i bruk av resten av familien...
stigfjel Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Men hvis familien sin PC kjører Windows, vil det ikke spille noen rolle hva slags lydkort som står i den...
Joachricar Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 ja... er vel rett det... Men vil ikke bytte ut lydkortet Mitt er vel en del bedre enn det som er i fam pcen? men det som fulgte med hk funker vel i linux?
stigfjel Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 ja... er vel rett det...Men vil ikke bytte ut lydkortet Mitt er vel en del bedre enn det som er i fam pcen? men det som fulgte med hk funker vel i linux? 6808631[/snapback] Audigy 2 er faktisk et svært bra kort. Faktisk så er Audigy 2 et bedre valg til bruk i dyre stereoanlegg enn X-Fi, siden X-Fi er optimalisert for data-anlegg og hodetelefoner.
Joachricar Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 Bruker mest hodetelefoner Høytalerne jeg har her er ikkeno bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå