Bloody Mess Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 (endret) Ligger en hel haug på Youtube, http://www.youtube.com/results?search_quer...7&search=Search Sjekk ut spesielt denne: Ser ut som FIFA for en gangs skyld kanskje kan hevde seg med PES, disse videone her er forresten av current-gen versjonen. Endret 4. september 2006 av BTK
iGabby Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Ligger en hel haug på Youtube, http://www.youtube.com/results?search_quer...7&search=Search Sjekk ut spesielt denne: Ser ut som FIFA for en gangs skyld kanskje kan hevde seg med PES, disse videone her er forresten av current-gen versjonen. 6799251[/snapback] etter å ha sett videoer av PES6 og Fifa 07 så ser fifa bedre ut men eg veit at gameplayet er bedre på PES, men vi får se korleis det vert
Konamixx Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 (endret) Den der du spesielt trekker frem så ikke mye ut som gameplay da. Endret 4. september 2006 av Konamixx
WangenPs3 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Det var nok ikke gameplay det der nei! Når vinkelen er fra de sidene så ser du fort at det er kun in-engine video. Bra at Fifa begynner å bedre gameplayet, men tror ikke de klarer å overgå PES serien.
Nvidia89 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Ser det bare ligger videoer fra current-gen versjoner der. *Håper på noen fra xbox 360 snart*
iGabby Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Ser det bare ligger videoer fra current-gen versjoner der. *Håper på noen fra xbox 360 snart* 6803784[/snapback] Vis du leser tråden eg har lagd: Fifa 07 intervju gametrailers. så er det intervju av mannen som lager fifa 07 til 360, der får man sjå klipp frå spillet i intervjuet!!
Kvalatad Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Blah! Ser fremdeles klønete og hakkete ut! Eg konventerte til PES serien då PES4 kom til Xbox. Men får sjå korleis "gameplay" fifa blir, på tide dei starta på scratch...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå