Be__bad Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Har starta en priest... og jeg lurer på om det er et low lvl sett som er cloth der ute! Sånn som Defias Leather, scarlet settet, det WC settet osv....
Cannabiskopen Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 (endret) Kan ikke komme på noen i farten hvertfall, uansett er de settene lite brukbare i flere levels uansett, level requirementet rangere så utrolig mye, sikkert rundt 7 levler forskjell på den høyeste lvl requirementet på Defias Chesten som er 19 og på boots er det ca 12 eller noe. Endret 3. september 2006 av BadBeer
SesamSesam1 Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 (endret) Finnes ikke noe low-level cloth sett nei... Endret 3. september 2006 av MadDog777
SesamSesam1 Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 lewel? Uttales ljuel? 6797946[/snapback] Vell retta på det før du posta så...
Fisk1 Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Vel, du kan i allefall hooke opp med Arugal-delene: Belt of Arugal Robe of Arugal Har det på priesten min, level 32, funker skjorta.
terje142 Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 spurte om akkurat det samme for 1 år siden nå har jeg full tier 1 og 4 tier 2
Jørgen Sørheim Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Det eneste tilsvarende settet er Embrace of the viper, som er myntet på druider eller shamaner. For clothies er det SFK som er tingen.
howard- Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Man har jo det kule Seer settet.. Det dropper i DM akkurat som defias. Men det er ikke et sett slik som defias. Du får ikke set-bonus eller noe slikt. Det er bare en rekke items som har samme navn og som passer sammen utseendemessig. Du har shoulder, chest, back, legs, wrist, waist, feet, og en off-hand i hvertfall. Har det på min priest som nå er lvl19 ca og jeg kan vel inrømme at jeg har det mest for utseende
Be__bad Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 tror jeg satser på sfk da! = ) ty + embrace of the viper var det settet jeg mente med WC settet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå