Fruktkake Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Jeg har i det siste begynt å ta i bruk Windows Live Messenger. Jeg har nå googlet, og prøvd masse forskjellige programmer i den siste timen. Men jeg finner ingenting som fungerer. Hvordan kan jeg (helst enkelt) få det til å vise hva jeg spiller av i MediaMonkey i Windows Live Messenger?
iMono Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Jeg har i det siste begynt å ta i bruk Windows Live Messenger. Jeg har nå googlet, og prøvd masse forskjellige programmer i den siste timen. Men jeg finner ingenting som fungerer. Hvordan kan jeg (helst enkelt) få det til å vise hva jeg spiller av i MediaMonkey i Windows Live Messenger? 6797345[/snapback] Sjekk tråden min om MediaMonkey, står ihvertfall forklart hvordan man får det til i MSN. Skal tro det er det samme som WLM.
Teds Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Det er det samme. Installer "Toaster" som du finner på WinAmp sine nettsider. Installer den i en "fake" WinAmp-mappe eller i WinAmp-mappen selv. Kopier "Toaster"-fila over i MM sin Plugins-mappe. Start MM og gjør om konfigurasjonen slik du vil. Lykke til!
Fruktkake Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Ok, jeg lastet ned Winamp fra Winamp sine sider. Jeg fikk denne feilmeldingen når jeg installerte: Men, jeg kjører altså ikke Winamp. Her er en prosessliste: Ignorerte da dette, og installerte en miniverisjon av Winamp. Installerte Toaster, og la den i C:\Program Files\Winamp\. Så ja jeg gen_toaster.dll som lå i C:\Program Files\Winamp\Plugins, og kopierte den til C:\Program Files\MediaMonkey\Plugins. Slik ser filen altså ut: Avsluttet MediaMonkey, startet det opp igjen. Fikk konfigurasjonsvinduet opp når jeg startet MediaMonkey. Fjernet mulighetene til andre funksjoner, og satt kun funksjonen som gjorde at det skal vises i WLM hva jeg spiller. Resultat: Takk folkens. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg kommer til den konfigurasjonsmenyen igjen, den for Toast. Noen som har den raske løsningen?
Teds Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Fin gjennomgang! Om du ikke bruker WinAmp kan programmet bare slettes igjen, det trengs ikke for å ha "Toaster-filen inne. Om du vil sjekke ut konfigurasjonen igjen følger du dette: MediaMonkey ---> Verktøy ---> Alternativer ---> General Plugin'er ---> Der ligger den, trykk "konfigurer" og fiks så mye du vil. Om du vil at artisten skal vises før sangen (Om du ikke allerede har gjort det) gjør du følgende: Konfigurer ---> Extra ---> Kopier det som står i "Title" og lim det inn i "Artist" gjør motsatt med "Artist" inn i "Title". NB: En annen ting som er kjekt å legge merke til er at "Toaster"-programmet legger en idiotisk fil under "Lokal Disk" (Her C:) Det er konfigurasjonsinnstillinger ved navn "Toaster" som ikke lar seg flytte, slette eller gjemme, vil du bruke Toaster i MediaMonkey må du la denne fila ligge der den ligger. Hvorfor jeg vet dette? LINK. Lykke til!
Fruktkake Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Jo, altså problemet er at den ikke viser artisten, album eller uansett. Kun navnet på sangen. Om jeg vender på hva som er artist eller title, har ingenting å si.
iMono Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Du har fullstendige ID3v-tag'er, med artist og tittel, på filene dine sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå