Gå til innhold

MediaMonkey - now playing til WLM

Fruktkake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste begynt å ta i bruk Windows Live Messenger. Jeg har nå googlet, og prøvd masse forskjellige programmer i den siste timen. Men jeg finner ingenting som fungerer. Hvordan kan jeg (helst enkelt) få det til å vise hva jeg spiller av i MediaMonkey i Windows Live Messenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har i det siste begynt å ta i bruk Windows Live Messenger. Jeg har nå googlet, og prøvd masse forskjellige programmer i den siste timen. Men jeg finner ingenting som fungerer. Hvordan kan jeg (helst enkelt) få det til å vise hva jeg spiller av i MediaMonkey i Windows Live Messenger?

6797345[/snapback]

Sjekk tråden min om MediaMonkey, står ihvertfall forklart hvordan man får det til i MSN. Skal tro det er det samme som WLM.

Skrevet

Det er det samme. Installer "Toaster" som du finner på WinAmp sine nettsider. Installer den i en "fake" WinAmp-mappe eller i WinAmp-mappen selv. Kopier "Toaster"-fila over i MM sin Plugins-mappe. Start MM og gjør om konfigurasjonen slik du vil. :)

Lykke til!

Skrevet

Ok, jeg lastet ned Winamp fra Winamp sine sider. Jeg fikk denne feilmeldingen når jeg installerte:

untitledye0.png

Men, jeg kjører altså ikke Winamp. Her er en prosessliste:

10172.jpeg

Ignorerte da dette, og installerte en miniverisjon av Winamp.

Installerte Toaster, og la den i C:\Program Files\Winamp\.

Så ja jeg gen_toaster.dll som lå i C:\Program Files\Winamp\Plugins, og kopierte den til C:\Program Files\MediaMonkey\Plugins. Slik ser filen altså ut:

untitledfz1.png

Avsluttet MediaMonkey, startet det opp igjen. Fikk konfigurasjonsvinduet opp når jeg startet MediaMonkey. Fjernet mulighetene til andre funksjoner, og satt kun funksjonen som gjorde at det skal vises i WLM hva jeg spiller.

Resultat:

10173.jpeg

Takk folkens. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg kommer til den konfigurasjonsmenyen igjen, den for Toast. Noen som har den raske løsningen? ;)

Skrevet

Fin gjennomgang! :)

Om du ikke bruker WinAmp kan programmet bare slettes igjen, det trengs ikke for å ha "Toaster-filen inne.

Om du vil sjekke ut konfigurasjonen igjen følger du dette: MediaMonkey ---> Verktøy ---> Alternativer ---> General Plugin'er ---> Der ligger den, trykk "konfigurer" og fiks så mye du vil. :)

Om du vil at artisten skal vises før sangen (Om du ikke allerede har gjort det) gjør du følgende: Konfigurer ---> Extra ---> Kopier det som står i "Title" og lim det inn i "Artist" gjør motsatt med "Artist" inn i "Title". :)

NB: En annen ting som er kjekt å legge merke til er at "Toaster"-programmet legger en idiotisk fil under "Lokal Disk" (Her C:) Det er konfigurasjonsinnstillinger ved navn "Toaster" som ikke lar seg flytte, slette eller gjemme, vil du bruke Toaster i MediaMonkey må du la denne fila ligge der den ligger. :nei:

Hvorfor jeg vet dette? :tease:LINK.

Lykke til! :)

Skrevet

Jo, altså problemet er at den ikke viser artisten, album eller uansett. Kun navnet på sangen. Om jeg vender på hva som er artist eller title, har ingenting å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...