Mirann Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Hvordan i all verden kan p-piller være mer sikkert enn kondom?
deaktivert443556 Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Hvordan i all verden kan p-piller være mer sikkert enn kondom? 6999480[/snapback] Pga brukerfeil. Folk knøler til kondomen slik at den blir ødelagt. Jeg nekter å bruke intetkjønn om ordet kondom!
Mirann Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Pga brukerfeil. Folk knøler til kondomen slik at den blir ødelagt. Jeg nekter å bruke intetkjønn om ordet kondom! 6999518[/snapback] Mye som kan gå galt med pillene og
Anxe Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Og Hanne, er ikke Trinordiol ganske like Trionetta? 6988046[/snapback] Vet ikke, men jeg kommer nok til å bruke det nye merker de lanserer! er det mer über enn trionetta så blir det himmelen. Litt dyrt da... 6996322[/snapback] Mm, selv bruker jeg Conludag, som er 90 kr for tre måneder. My pengebok like! Teit at de driver og fjerner saker fra markedet ass. Og p-piller hindrer eggløsning, er det som gjør dem ganske sikre. No egg, no befruktning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå