BighauG Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Hei! Jeg bruker Red Hat 7.2, kun i text mode. Jeg skal installere noen programmer, men jeg finner ikke ut kommandoen for å gjøre det! Jeg har unpacka det og greier. Install fila heter Install.sh visst det er til noen hjelp! Håper dere guruer kan hjelpe meg! -B-
RulleRimfrost Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 http://homepage.powerup.com.au/~squadron/ pdf > print > tape til bordblata ikke pent, men funka for meg :smile:
pbn Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Hvis install filen heter install.sh, hvorfor ikke bare kjøre den? ./install.sh Hvis den ikke er kjørbar (det skal den være) må du chmode den.. chmod u+x install.sh da blir den grønn på "ls" og du kan kjøre den...
BighauG Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Skrevet 27. oktober 2002 dette virket utmerket! nå mangler det bare å finne hvor det ble installert så jeg kan starte det, kan dere hjelpe meg med det og så blir jeg kjempe glad! :razz:
mohuhau Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 locate er en fin fin komando :smile: om den ikke er oppdater kan du skrive updatedb (tar litt tid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå