Gå til innhold

Merkelig feil som dukker opp i forskellige spill


Anbefalte innlegg

Jeg får en merkelig feil som dukker i forsjellige spill. Den skjer såvidt jeg vet kun i di helt nye spillende. Litt vanskelig å beskrive feilen. Men den dukker opp etter noen minutter med spilling. Det som skjer er at d smått dukker opp noen streker. De begynner i midten av skjermen å strekker seg ut i sidene.. Jo mer det får holde på, jo verre blir det(mer og mer streker).. Iverstefall, så fryser datamaskinen seg vis det går for lang tid før jeg avslutter.. Jeg oppdaget det først i demoen av call of juarez.. Men så også samme feilen dukke opp i de_dust1 i cs source.. Forstod det slik at den banen fikk HDR i sist oppdatering. Alle andre maps fungerer fint..

 

Jeg har ikke peiling på va det kan ver, men antar at det er skjermkortet mitt som tuller litt.. Jeg har hvertfall 6600gt sli

 

Noen som har fikset samme feilen? eller vett hva som er galt?

 

Legger ved et bilde som viser litt hva jeg mener!

bug.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette skjedde med meg for litt over et år siden, da pcen var ny (6800gt).

Det resulterte i at pcen til slutt stoppet å virke, og ikke klarte å slå seg på. Jeg sendte den inn til Infocare (siden jeg kjøpte den på komplett.no). De sa at det var noe med at skjermkortet var klokket feil eller noe. Nå har det i alle fall gått bortimot knirkefritt i en god stund :)

Håper det løser seg. X.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...