TheBlackSheep Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 bare lurer jeg! spilte det ganske mye før. lurer bare på om det er noen som spiller det i det heletatt.
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Vil tippe at antall spiller online har fått en lite boost md utgivelsen av The first decade. Men nå som EA/westwood ikke styrer servene lenger, men har inngått avtale med xwis har det kun blitt et eneste rot, ihvertfall for min del. Har 3 pc'er, ikke en av dem fungerer online, og xwis vil ikke engang adressere problemet. Eneste jeg vet er at problemet ikke ligger hos meg. Dog, jeg spilte Yuri's revenge for første gang tidligere i sommer, singelplayer såklart...
Arang Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Hovedgrunnen til at jeg kjøpte TFD. Har ikke fått spilt gjennom alle ennå, men det kommer nok en periode.
Zapking Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Skal kjøpe Red Alert 2. Jeg liker egentlig ikke de spillene i 3d
DaChronix Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 tja, jajo - jeg og poizon spiller hvertfall litt til tider, går litt i bølgedaler men
M@R7!N Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Skulle gjerne spilt det nå, men har problemer med å starte det Når jeg trykker på RA2, blir skjermen svart og jeg detter ut i windows igjen.. Noen som har peiling?
Sinnapels Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 tja, jajo - jeg og poizon spiller hvertfall litt til tider, går litt i bølgedaler men 6795296[/snapback] hehe... Det funker greit. Eneste er at selve spillet kræsjer. Og at ea gir ut patch kan du bare glemme
Xarus Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 tja, jajo - jeg og poizon spiller hvertfall litt til tider, går litt i bølgedaler men 6795296[/snapback] hehe... Det funker greit. Eneste er at selve spillet kræsjer. Og at ea gir ut patch kan du bare glemme 6795486[/snapback] Skal eie deg i RA 2 poizon
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Aah.. RA2.. Elsker det spillet Har ikke spilla det på lenge, men har mange gode minner... Husker at jeg spilla alene mot 4 stk. på lan med en gang det kom ut - og vant Er morsomt å spille Heck Freezes Over, og kjøre ut i midten og bygge base der fra starten av... Nesten ingen som utforsker det området tidlig i spillet (folk tenderer til å kjøre rundt kantene), og man får et sykt forsprang rent pengemessig sett, mtp. at hovedkrystallfeltet på banen ligger her.. Ahh.. Memories
Loerand Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Spiller det innimellom, men da er det campaign og SP som gjelder. Egenmodda seff
Monkeyboy Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Oh Yeah. Kjøpte The First Decade og RA2 hadde jeg ikke spilt før. Har vel bare spilt halvparten av de spillene som fulgte med i pakken, så det blir en stund til onlinepsilling blir aktuelt. Uansett, jeg storkoser meg. Vil anbefale The First Decade, Command & Conquer til alle som liker rts-spill.
Colossus Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Yep, jeg spiller både Tiberium Sun, Red Alert og Red Alert 2 en del. Dvs. med First Decade utgaven.
ulven82 Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Jeg spiller når jeg får med meg folka til å joine på en server:)
-Jungeldyret Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Hmm.. Fikk lyst til å kjøpe meg RA: 2 nå.. Er det noen som vet hva det koster, og hvor å få kjøpt? I Oslo. Og er det noen tilleggspakker du "må ha"?
Monkeyboy Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Hmm.. Fikk lyst til å kjøpe meg RA: 2 nå.. Er det noen som vet hva det koster, og hvor å få kjøpt? I Oslo.Og er det noen tilleggspakker du "må ha"? 6807321[/snapback] Jeg kjøpte pakken C & C: The first decade. Da fikk jeg med alle spill i C & C-serien med tilleggspakker. RA2 kom med tilleggspakken Yuri's revenge. Kjøpte pakken på EBgames på Oslo S for 300 kr. Vel brukte penger.
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 199,- på spiderman om jeg huseker rett...
Zapking Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 (endret) jeje... åsså kan man jo handle brukt på ebay og da får man det ofte til under 100 kr... men er ikke first decade alle spillene i 3d versjon? Endret 5. september 2006 av Zapking
Loerand Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 jeje...åsså kan man jo handle brukt på ebay og da får man det ofte til under 100 kr... men er ikke first decade alle spillene i 3d versjon? 6810633[/snapback] RA1 i 3D Er nok ikke det nei...
Zapking Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 nei ok, jeg bare kjente ikke igjen screenshot fra first decade fra noen av de andre spillene i serien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå