Gå til innhold

Noen som spiller Red Alert 2 enda?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Vil tippe at antall spiller online har fått en lite boost md utgivelsen av The first decade. Men nå som EA/westwood ikke styrer servene lenger, men har inngått avtale med xwis har det kun blitt et eneste rot, ihvertfall for min del. Har 3 pc'er, ikke en av dem fungerer online, og xwis vil ikke engang adressere problemet. Eneste jeg vet er at problemet ikke ligger hos meg.

Dog, jeg spilte Yuri's revenge for første gang tidligere i sommer, singelplayer såklart...

Skrevet

Skulle gjerne spilt det nå, men har problemer med å starte det :( Når jeg trykker på RA2, blir skjermen svart og jeg detter ut i windows igjen..

Noen som har peiling?

Skrevet
tja, jajo - jeg og poizon spiller hvertfall litt til tider, går litt i bølgedaler men :)

6795296[/snapback]

:blink:

hehe... Det funker greit. Eneste er at selve spillet kræsjer. Og at ea gir ut patch kan du bare glemme :no:

Skrevet
tja, jajo - jeg og poizon spiller hvertfall litt til tider, går litt i bølgedaler men :)

6795296[/snapback]

:blink:

hehe... Det funker greit. Eneste er at selve spillet kræsjer. Og at ea gir ut patch kan du bare glemme :no:

6795486[/snapback]

Skal eie deg i RA 2 poizon :love:

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet

Aah.. RA2.. Elsker det spillet :)

Har ikke spilla det på lenge, men har mange gode minner... Husker at jeg spilla alene mot 4 stk. på lan med en gang det kom ut - og vant :)

Er morsomt å spille Heck Freezes Over, og kjøre ut i midten og bygge base der fra starten av... Nesten ingen som utforsker det området tidlig i spillet (folk tenderer til å kjøre rundt kantene), og man får et sykt forsprang rent pengemessig sett, mtp. at hovedkrystallfeltet på banen ligger her.. Ahh.. Memories :)

Skrevet

Oh Yeah. Kjøpte The First Decade og RA2 hadde jeg ikke spilt før. Har vel bare spilt halvparten av de spillene som fulgte med i pakken, så det blir en stund til onlinepsilling blir aktuelt. Uansett, jeg storkoser meg.

Vil anbefale The First Decade, Command & Conquer til alle som liker rts-spill.

Skrevet
Hmm.. Fikk lyst til å kjøpe meg RA: 2 nå.. Er det noen som vet hva det koster, og hvor å få kjøpt? I Oslo.

Og er det noen tilleggspakker du "må ha"?

6807321[/snapback]

Jeg kjøpte pakken C & C: The first decade. Da fikk jeg med alle spill i C & C-serien med tilleggspakker. RA2 kom med tilleggspakken Yuri's revenge.

Kjøpte pakken på EBgames på Oslo S for 300 kr. Vel brukte penger.

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

199,- på spiderman om jeg huseker rett...

Skrevet (endret)

jeje...

åsså kan man jo handle brukt på ebay og da får man det ofte til under 100 kr...

men er ikke first decade alle spillene i 3d versjon?

Endret av Zapking
Skrevet
jeje...

åsså kan man jo handle brukt på ebay og da får man det ofte til under 100 kr...

men er ikke first decade alle spillene i 3d versjon?

6810633[/snapback]

RA1 i 3D :lol: Er nok ikke det nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...