Saev Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Sliter med at teksten kommer utenfor forskjellige vinduer. Viss teksten er for lang, vil slutten av den gå utenfor vinduet mitt, og jeg får ikke muligheten til å lese den siste infoen. Dette gjelder også ulike clienter, deriblant Expekt sin poker client. Problemet oppstår også når jeg skal pakke ut filer, i f.eks. .rar format, eller .zip format. Er det noen som har peiling på hva som kan være galt, og eventuelle løsningsmetoder til dette? Takk for alle svar!
efikkan Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Hei! Kan du ta skjermbilde av problemet? Hilsen, efikkan.
Saev Skrevet 2. september 2006 Forfatter Skrevet 2. september 2006 Vet ikke hvor godt problemet mitt kommer frem, men dere får hvertfall to bilder her:
kjeklulf Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Kjøp større skjerm og/eller bruk høyere oppløsning.
trn100 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Kan du ikke bare utvide vinduet ved å trekke i høyre bildekant da?
Saev Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Kan du ikke bare utvide vinduet ved å trekke i høyre bildekant da? 6802759[/snapback] Nei, får ikke muligheten til det =/
trn100 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 (endret) Har du forsøkt å høyreklikke på Tittel-linjen til vinduet, velge størrelse og deretter trykke på "pil-høyre" noen ganger? Endret 4. september 2006 av trn100
Saev Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Har du forsøkt å høyreklikke på Tittel-linjen til vinduet, velge størrelse og deretter trykke på "pil-høyre" noen ganger? 6802857[/snapback] Det går ikke. Ikke i det vinduet, men går likevel, i andre vindu som er "normale" =(
trn100 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 (endret) Nå kjenner ikke jeg de programmene du konkret nevner, men om det nevnte ikke funker er de elendig programmert Hva slags skjermoppløsning kjører du? Har du testet med en høyere oppløsning? Edit: Beklager Caps-Lock Endret 4. september 2006 av trn100
Saev Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Nå kjenner ikke jeg de programmene du konkret nevner, men om det nevnte ikke funker er de elendig programmert Hva slags skjermoppløsning kjører du? Har du testet med en høyere oppløsning? Edit: Beklager Caps-Lock 6803039[/snapback] Programmene du ser er Win-rar og Expekt sin poker client. Funksjonen du nemnte tidligere funker i win-rar, men ikke i det vinduet som er bøgga. Vinduet som er bøgga er det vinduet som kjem opp etter at eg klikker på "extract to". Funka ikke å skifte skjermoppløsning. Kjører forøvring 1152 * 864.
trn100 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Hmmmm.... Går ut i fra at du også har forsøkt å å "trekke" i et hjørne? Du har ingen spesielle innstillinger for bokstavstørrelse el?! I IE, om det er det du bruker, har du forsøkt å gå inn på Verktøy - Alternativer - Avansert og deretter "Bruk Standard" ? Ellers er jeg dessverre tom for ideér, men det finnes vel en nyere versjon av WinRar?
Saev Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Hmmmm.... Går ut i fra at du også har forsøkt å å "trekke" i et hjørne? Du har ingen spesielle innstillinger for bokstavstørrelse el?! I IE, om det er det du bruker, har du forsøkt å gå inn på Verktøy - Alternativer - Avansert og deretter "Bruk Standard" ? Ellers er jeg dessverre tom for ideér, men det finnes vel en nyere versjon av WinRar? 6803172[/snapback] Har prøvd å både fra i hjørnene (går ikke) skifte størrelsen i IE, men inegnting hjelper =/. Kan sjekke om det finnes en nyere vers av winrar. Men denne gamle burde da funke den også =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå