Joffer Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Prøver å brenne ut en ISO fil, men får følgende problem: Dette skjer både med ImgBurn v1.3.0.0 og v2.0.0.0 Fant denne tråden på forumet til ImgBurn og jeg lastet ned programmet og sjekket dvdrw stasjonen: For meg ser det ikke ut som at det er noen problemer.. men det er det tydligvis.. Noen forslag?
efikkan Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Hei! Jeg tror du bør forsøke et annet brenneprogram, som for eksempel DeepBurner som er gratis. God helg. Hilsen, efikkan.
efikkan Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 ImgBurn er også gratis... 6802255[/snapback] Ja, men poenget var at du bør prøve et annet program, for å sjekke om du får problem der også. At DeepBurner er gratis var bare tilleggsopplysning. Hilsen, efikkan.
Joffer Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 Joa.. sjelden problemer med Nero for eks.. men det er ikke alltid det er problemer med ImgBurn heller.. Jeg har ikke funnet ut at noe mer siden sist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå