Gå til innhold

HW-Lan 06: Problemer med å Reservere sete


48JOKS

Anbefalte innlegg

Hei jeg får ikke til å reservere sete til HW LAN på partyticket sidene.

 

Jeg får følgende melding:

Whoops, it seems we are unable to make a seatmap image right now, the error reported was: Unable to load base image, check imgserver_log this is probably a temporary error, so try again in a bit.

 

Og når jeg trykker på "go here" linken får jeg dette:

Whoops, it seems we are unable to make a seatmap image right now, the error reported was: Unable to load base image, check imgserver_log this is probably a temporary error, so try again in a bit.

 

Hva kan jeg gjøre med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har to spørsmål

 

Hvorfor er ikke seatinga oppe enda?

 

Har dere tenk på den i det heletatt?

6846758[/snapback]

Selvfølgelig har vi tenkt på seatmap, hva er det for et spørsmål? Det kommer når det er ferdig. Ta det med ro. Jeg vil tippe det er tilgjengelig i løpet av maks en uke.

 

Nå begynner dessuten de siste detaljene på tech-siden å falle på plass. Se frem til et supert LAN-party! :!:

Endret av elfkin
Lenke til kommentar
jeg har to spørsmål

 

Hvorfor er ikke seatinga oppe enda?

 

Har dere tenk på den i det heletatt?

6846758[/snapback]

Selvfølgelig har vi tenkt på seatmap, hva er det for et spørsmål? Det kommer når det er ferdig. Ta det med ro. Jeg vil tippe det er tilgjengelig i løpet av maks en uke.

 

Nå begynner dessuten de siste detaljene på tech-siden å falle på plass. Se frem til et supert LAN-party! :!:

6848841[/snapback]

 

 

Negativ som altid jeg vet du.. jeg skal ikke seate meg jeg har plass jeg men tenker på deltageres beste..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...