Gå til innhold

Trial, er jeg eneste her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bumper denne her litt jeg.

For noen år siden så jeg en oversikt i et MC-blad over sykkelmerker og modeller. Denne var veldig grei hvis jeg skulle kjøpt trial-sykkel. Nå er nå det blitt slik at jeg vurderer det, noen som vet om en slik oversikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gasgas er vel den jeg anbefaler. Den som har penest lyd. 125cc holder nok med det første.

Har jo beta og sherco, men jeg liker best gasgas.

Jeg solgte nettopp min sykkel grunnet alt for liten tid.. Kjørte en god del innover i skogen her hvor jeg bor.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg kjører også trial... Jeg har kjørt ca 1 år. men det har vært så mye feil med den. jeg begynner å få fikset meste parten av dem nå. Trial er faktisk veldig morsomt!

Jeg har en Gasgas 250 ( 2002 ) modell :thumbup:

• 2 uker senere...
Skrevet

Gasgas tåler jo ingenting, går altfor lett istykker. Har kjørt beta før men har en sherco nå og den tåler jo nesten alt, plastikken på den er helt syk. Mange som har gasgas som jeg veit om har masse problemer med den men har ikke hatt mye problemer med shercoen enda, og den noen år gammel

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei

Eg kjører på vtk (vaulali trial klubb)

Har to shercoer ein 04 125 som fikses for salg nå, og ein 07 125.

Sherco er heilt klart den sykkelen som er best å kjøra men det er ein del problemer med dei, gas gas sine motorer går nesten aldri i stykker og montesa er den beste jordesykkelenm, beta er berre drit. Det er mi meining om merkene.

Hvilken klasse kjører dere i. Eg kjører C

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...