Gå til innhold

Dell XPS M1710?


Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg vurderer å kjøpe Dells XPS M1710. Spørsmålet mitt er egentlig. Finnes det noen bedre laptoper en dette i den prisklassen? Eventuelt en laptop med tilsvarende hardware til en billigere penge. Jeg er ikke lysten på å gå noe særlig over 15.000 kr. XPS M1710 har jo fått knallkritikk her. Bortsett fra pris, er 17" (eller mere, kan godt være widescreen) mitt eneste krav. På forhånd takk ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, m1710 er det kjempefint valg, hadde gjerne gjort det selv... dersom konf penga ikke ble gitt i euro :mad:

 

men samma, hvis du greier deg med 1.83 GHz celeron duo (xpsen har 2.0 eller høyere), 2 GB ram, og ati x1600 256 MB, da ville jeg sterkt anbefalt en Asus A6Ja... den er nevnt på utallige steder her på forumet...

 

skriver på den nå, faktisk...

 

kjører hl2 på fullt, cs : s på medium (liker det der), bf2 på medium, oblivion på diverse, area 51, star wars battlefront og masse masse mer... genial laptop til en genial pris.. min: 14 550,- med frakt, enda jeg hadde oppgradert til 2 GB ram.

 

bruker den til skole også, og jeg angrer faktisk ikke ett sekund på at jeg valgte denne laptopen, den tjener sitt formål så altfor godt...

 

blir TG neste år men denna :thumbup:

 

min mening? der har du den ;)

Lenke til kommentar

åh, beklager, det var en ting jeg glemte: Asus A6Ja har 15,4" widescreen 16:10, ikke 17" som XPSen... men Asusen har innebygget 1.3 megapixel webcam og mikrofon (suveren lydkvalitet) isteden...

 

på den stasjonære har jeg en 17" samsung, men allikevel merker jeg ingen forskjell når jeg switcher mellom de to pcene...bortsett fra widescreen og ikke widescreen, da ^^

 

edit: "17" eller mere..." hehe, vanskelig å få mer enn 17" på laptop, men det finnes... til en pris

Endret av enema
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

gammel tråd jeg vet :p, men jeg har ennå ikke kjøpt laptop :o

 

En venn av meg snakket om at han skulle kjøpe denne, lille jævelen :D

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323965

 

Den er vel ca. lik som XPS M1710? Men denne koster et par høvdinger minde, og virker som et bedre kjøp i mine øyne? noen som kan komme med inspill? ;)

 

btw, er det stress å sette inn ekstra RAM? har mekket litt på min nåværende stasjonære, men har 0 erfaring med lap topper. Evt, hvilken rambrikke burde jeg sette inn?

Endret av Tubbytazz
Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

 

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...