Gå til innhold

Windows Media Center - Slette/legge til musikk


Anbefalte innlegg

Hvordan fjerner man f.eks musikk på windows media center? Når jeg igår hadde det for første gang "up and runnin" la jeg inn en musikk-mappe som ikke akkurat er ryddig, mere som en test. Når jeg nå "haker" den bort så er jo musikken akkurat like mye til stede?? I tillegg har jeg re-name på den aktuelle mappa (som jeg har haka bort), men musikken finner han!?

 

Dette må da altså bety at den ikke blir linket til, men "fysisk" lagt inn en eller annen lur plass :hmm: Er det så kjipt lagt opp at jeg må gå gjennom lista, og såkalt "hake bort" all musikk som jeg ikke ønsker... Det er hvertfall meget tungvint!

 

Det må da være en vei utenom. Tar om så imot tips på hvordan jeg sletter alt som er lagt inn (på en måte starter WMC fra scratch), eller om jeg kan gå direkte i mappa og gjøre forandringer utenom å gå via WMC. Som sagt, er grønn på WMC som dere skjønner :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, det fungerte fint. Takk takk!

 

Desverre ser jeg at det er flere problem: (mulig dette skulle stått under konsoll-forumet)

Når jeg fyrer igang 360'en så finner den masse musikk! Dette betyr altså at WMC må operere med forskjellige profiler eller lignende??

 

Kort foklart hva jeg undres over: Hvis jeg starter WMC fra PCen så har den IKKE de samme filene tilgjengelig som hvis jeg kjører WMC fra Xbox360'en. Dette betyr igjen at det kan bli mye rot hvis jeg "styrer" WMC fra begge plasser.

 

Men viktigst av alt! Hvordan kan jeg lettest mulig slette filene som jeg har lagt til vha 360'en?? Eventuelt hvordan kan jeg slette ALT som er lagt til WMC vha 360'en (en slags "formatering")?? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...