Reino Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Jeg spiller for tiden Tomb Raider Legend med mus og tastatur, og jeg liker å invertere Y-aksen sånn at når jeg drar musa bakover så går kamera oppover. Men når jeg stiller inn det i spillet Options-->Camera-->Invert Y-Axis, så blir den ikke invertert. Det dumme kameraet går fortsatt nedover når jeg drar musa bakover. Det funker forøvrig med X-aksen, som da selvfølgelig gjelder sideveis. Er det noe jeg oversett her eller er det er bugs i spillet? Klarer ikke å spille slik som det er nå
Lakus Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 (endret) Snu musa og sett på x axis inverter Endret 30. august 2006 av Lakus
Reino Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 Snu musa og sett på x axis inverter 6769325[/snapback] Ja, det var lurt! :!: Hadde det bare vært knapper bak på musa...
Reino Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 (endret) Fant ut av det etter et besøk hos Google. Det er visst fikset i patch v1.1. Men det har kommet v.1.2 nå, så da lurer jeg på om jeg må installere v1.1 først, eller om fiksene som er i v1.1 også er i v1.2? Trenger jeg bare å installere den siste? Er det vanlig? Endret 30. august 2006 av Reino
Lakus Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Innstaller 1.1 først du, gjør alltid det jeg, for og være sikker .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå