Gå til innhold

Resident Evil + 5.1 fet surround


Doga

Anbefalte innlegg

Oh yes, hos en kamerat sitter vi to stykker på et anlegg som har potensiale til å sprenge huset til himmels og spiller Resident Evil serien. Dvs, vi begynte i dag og skal fortsette noen kvelder fremover. Eneste minuset er at vi ikke fikk låne prosjektøren som var planen, men en tv holder jo. Lyd > bilde i ytterste konsekvens i denne sammenhengen. Har spilt spillene siden '98 men har faktisk ikke tenkt tanken heller på anlegget før nå, selv om det har vært i hus i 2 år hos kompisen :)

 

Uansett, det ruler så vilt! Tenkte jeg bare måtte dele gleden :D

 

Mulig vi spøler gjennom Dino Crisis 1 & 2 også. Gode spill vil jeg si, med mange minner.

 

Flere som har gjort dette? Antar det, vi kan da ikke være de eneste? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oh yes, hos en kamerat sitter vi to stykker på et anlegg som har potensiale til å sprenge huset til himmels og spiller Resident Evil serien. Dvs, vi begynte i dag og skal fortsette noen kvelder fremover. Eneste minuset er at vi ikke fikk låne prosjektøren som var planen, men en tv holder jo. Lyd > bilde i ytterste konsekvens i denne sammenhengen. Har spilt spillene siden '98 men har faktisk ikke tenkt tanken heller på anlegget før nå, selv om det har vært i hus i 2 år hos kompisen :)

 

Uansett, det ruler så vilt! Tenkte jeg bare måtte dele gleden :D

 

Mulig vi spøler gjennom Dino Crisis 1 & 2 også. Gode spill vil jeg si, med mange minner.

 

Flere som har gjort dette? Antar det, vi kan da ikke være de eneste?  :hmm:

6767983[/snapback]

 

 

Yes. Spiller utelukkende med lyden gjennom recieveren. Pokka nødt faktisk, siden tv'n ikke har høytalere. Og jeg er enig, virker litt puslete å spille på 10 watt tv høytalere etter man har hørt hvor mye fetere det blir med SKIKKELIG lyd :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...