Gå til innhold

Hva syns dere om denne spillsiden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei..

 

første tingen jeg ville endret var få det slik at logoen matcher litt mer bakgrunnen..

 

få vekk den litt "billige" looken som forventes å sees på sider som "www.nille.no" og "www.prix.no"

 

men til spill-bedømmingen..

 

FÅ LITT MER KJØTT PÅ BEINA!

 

er ikke nok å si at det er vanskelig å få medaljene og at han ene trenger mer kraft i maskina.. jeg vet hvertfall at jeg vil ha myyye info om de som har lagd det.. kanskje fortelle om andre gode spill fra denne produsenten, fortell mer om oppdragene, mer om "følelsen" dere fikk når dere prøvde dette for første gang osv...

 

Hvis dere sender meg en mail så kan jeg skrive en bedømming av et eller annet spill slik jeg ønsker å se det, så kan dere jo se selv hva jeg mener er et ideelt bidrag. :smile:

Lenke til kommentar

Litt useriøs, kanskje...

 

En god "oppstarts-idé" kan være at vi lesere sender inn anmeldelser til deres disposisjon. Dere kunne trengt et nytt web-design. Litt Flash og Java hadde vært pent. Overskriften vat det STYGGESTE på siden, sammen med den rosa bakgrunnen som av og til dukket opp.

 

Litt fremtid:

Når dere runner 5000 besøkende er det på tide å ta vekk "Counteren". Den trekker lay-out delen ned på bunn-nivå.

Hvis dere en gang i fremtiden kommer til 10000 besøkende bør dere tenke på å få en .no eller .net adresse (som dere har betalt for). Man ser med en gang at det her er en lavbudsjett-side (med pop-up og alt mulig!), med ambisjoner for all del, men, men, men. Det blir litt om og men med det her.(og dårlig råd)...

 

Det viktigste akkurat nå blir vel:

1. Nytt design

2. Bredere "spill-nytt og anmeldelser - del"

3. Gjøre siden kjent

 

Jeg har lagt siden deres inn i mine favoritter og vil kanskje forsøke å gjøre siden bedre.

 

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...