Prog_Kick Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Kjære Firstmile...kan dere vennelist plz få sidene online slik at jeg kan få bestille tjenester av dere jeg skal till og med betale penger til dere hvis dere får siden online snart ( betale,da mener jeg den mnd prisen :razz: ) vet dere sikkert er temmelig stresset og arbeider for fullt... men jeg er utålmodig :smile: I det minste si hva som er problemet :smile:
Knuty Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Firstmile har garantert nok å gjøre. Hvorfor ikke bare være glad for at de faktisk jobber så bra som de gjør? Selv syns jeg arbeidet deres, og tilbakemeldingene de gir her på hw.no er ganske imponerende. :smile: Sidene kommer garantert så fort de er klare. :smile:
Ac-Cobra Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Firsmile svarer kun på delikate spm. Hilsen @c-Cobr@
twarr Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 21:03, skrev Eskil87:De holder på og oppdatere sidene nå Nei, sier du det..?? :lol:
w00pla Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Det er vel et poeng i at de jobber livet av seg, mens vi venter i spenning. appropos å skjekke tråden hele tiden, det gjør jo jeg og trenger jeg si bookmark på personal baren i opera :smile: ?) Er sikker på at firstmile gjør alt de kan for å få opp sidene, men synes at de, selv om problemet ligger hos en av undeleverandørene til telenor eller hva det nå er som er feil, kunne ha lagt ut resten av sidene som en "smakebit".............. Tresprit
schox Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 21:34, skrev Tresprit:appropos å skjekke tråden hele tiden, det gjør jo jeg og trenger jeg si bookmark på personal baren i opera :smile: ?) Opera er som skapt for denne tråden... Kan jo kjøre "oppdater hvert ... minutt", og ha denne siden og http://www.firstmile.no åpen samtidig, da tenger man ikke trykke så mye på F5... Det som er dumt er at mange potensielle brukere rundt meg sikkert kommer til å klikke seg inn på http://www.firstmile.no i helgen da jeg har drevet "litt" reklame... [edit: kan noen si meg hvem som stokket om på tastene mine???] [ Denne Melding var redigert av: schox på 2002-11-15 21:51 ]
Hurley Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Håper at Firstmile ikke er som Telenor og legger skylda på alle andre når ting ikke går som planlagt... Jeg skjønner ikke hvordan Telenor kan stå i veien for at Firstmile legger ut hjemmesider med registrerings-script...jeg vet ikke hvilke "systemer" man trenger å koble opp for dette. Firstmile klarer ikke senke mitt syn på Telenor, for det er allerede på bånn. Firstmile hadde iallefall ikke trengt å fjerne den informative siden de hadde til å begynne med. At vi ikke kan registrere oss har ikke så stor betydning siden utbyggingen ikke vil begynne øyeblikkelig uansett... Virker som om Firstmile har kontortid om kveldene, men kanskje de sliter døgnet rundt i disse dager... Men bare for å ha sagt det så elsker jeg Firstmile, og jeg har ikke noe imot å vente... [ Denne Melding var redigert av: Hurley på 2002-11-15 22:08 ]
Nichlas Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 22:07, skrev Hurley:Håper at Firstmile ikke er som Telenor og legger skylda på alle andre når ting ikke går som planlagt...Jeg skjønner ikke hvordan Telenor kan stå i veien for at Firstmile legger ut hjemmesider med registrerings-script...jeg vet ikke hvilke "systemer" man trenger å koble opp for dette.Firstmile klarer ikke senke mitt syn på Telenor, for det er allerede på bånn. Som mange andre firmaer, er også Firstmile avhengige av andre firmaer/leverandører, og det KAN faktisk skje at et av mellomleddene til Firstmile forårsaker forsinkelser. Sånn er det bare... Jeg regner med Firstmile benytter seg av Telenors systemer for å kunne sjekke avstanden til nærmeste sentral, og det tar sikkert litt tid før Firstmile vil få tilgang til disse systemene. Dette er bare mine 2 cents...
w00pla Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 opera er vel som skapt for tråden hvis man har fastnett.... (som jeg da IKKE har). Sitter man med isdn, så logger man seg jo på en gang i blant (skjekker om firstmile.no har kommet opp osv.) Tresprit
OeO Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 SIDEN ER OPPE :grin: (takk for opera tipset :wink: ) edit:smileys [ Denne Melding var redigert av: boy2star på 2002-11-16 01:13 ]
rLnd Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 Hmm.. Har bare 10 på sentralen min nå .. Noen som har noen flygeblader som fungerte som de kan sende til meg på mail? [email protected] _________________ MSI KT3 Ultra2-R, AMD XP1800+, 512MB PC2700, Taisol CGK760, MSI GF4Ti4400, Chieftec Dragon Midi Sølv, 2*80GB WD i RAID 0, SB Audigy player, Creative Inspire 5300, ViewSonic 19" P95f, Logitech DualOptical, NGT Charlie 1024/512 [ Denne Melding var redigert av: rlnd på 2002-11-16 01:43 ]
fatasskleppe Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 Kjempebra at siden er oppe. Men det går ikke ann å bestille ! ? Det var jo litt kjipt da..faen.
Sir.Roger Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 Gleden var stor da sidene plutselig kom opp ved ett forsøk, jippi, venter spent til denne kapaks siden er i drift, skal bli godt og se om avisrunden hadde noen effekt. STÅ PÅ GUTTER ! ! ! ! !
Espen F Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 http://www.brueland.com/images/firstmile.jpg her har du en som jeg skal henge opp rundt her hvertfall. :smile:
KimCOm Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 Noen i nærheten av Trondheimsveien 44 (Oslo) som vil være med? send en mail til meg: [email protected]
Andreas18 Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 Men herregud.. nå har de lagt ut sidene, men det står jo akkurat det samme som på de gamle sidene? *hipp hurra..* for noe tull! Går jo **** ikke an å bestille der heller .. (og de brukte nesten èn uke på å "koble" siden opp..)
£eo Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 20 sentraler er prosjektert! :smile: må få min inn blant de :wink:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå