Gå til innhold

Hva mener web-folket om andreasmellem.net?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hallo folkens!

Om noen kunne tatt seg litt tid til å titte litt rundt på http://www.andreasmellem.net og jodle ut hvis ting ikke er som det burde så hadde det vært helmaks. (Jeg er ingen webdesigner så litt moro å høre/få pepper av folket som henger på dette forumet)

Siden kjører wp med diverse plugins og plogger.

Endret av Undertow
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Skrevet

Veldig grei, thought jeg likte ikke Headeren og Bakgrunnen!

Skrevet

Pent oppsett, men du kunne med fordel gjøre streken som gjør tjeneste som ramme litt annerledes. Kanhende ville det funke om du gjorde den litt tynnere, og med små(!) behagelige(!) effekter på. Tenker da på veldig svak outer glow e.l. Du må nesten prøve deg fram.

På en ellers fin side var header litt nedtur, ga meg assosiasjoner til en kamerat som akkurat hadde lært seg photoshop. Mao; veldig amatørmessig. Prøv å bytte den ut, ha mindre grafikk eller mer gjennomført grafikk.

Skrevet

Hmm.. Bedre ja, men nå synes jeg den går litt for mye i ett med bakgrunnen... Bare så vidt man ser at det er annet enn bakgrunnsmønsteret der.

Ville kanskje gått for en litt lysere header, som passer den hvite bakgrunnen du bruker til content

Skrevet (endret)

Takk for svar!

Det ble nok litt vel mørkt ja, så jeg prøvde meg med noen nye farger:

Gammel

Ny

XmasB: jeg har tatt utgangspunkt i default wp (kubrick), og har laget all grafikk selv untatt renderen i header.

Endret av Undertow
Skrevet

Det ser bedre ut ja, tydeligere header :)

Mulig det bare er meg, men jeg synes at når du har strømlinjeformete menyer og "kanter" i den fargekombinasjonen så burde du har litt tynnere kanter..

Det ble kanskje forvirrende :p

Jeg synes menyen er for tykk var det jeg mente ^^

Gjest medlem-77217
Skrevet

Drop den stripede bakgrunnen! Den ser bare jævlelig ut når den er så mørk som den er..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...