029kid Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Jeg var nettopp i frankrike da jeg på flyet hjem kjørte telefonen på frakoblet modus. Da jeg så landet på gardermoen skrudde jeg så profilen tilbake til normal, men ingenting skjer... telefonen blir svart og skrur seg av og på. "kan ikke endre profil" og frakoblet modus består.... Jeg har prøvd alt, ut med batt, ut med sim, restart, gjennopprett fab. settings.. ingenting fungerer.. Den vil ikke ut av frakoblet modus uansett hva jeg gjør.. Noen her som har noen formeninger om hva jeg må gjøre ? Telefonen er 1 uke gammel og ubruklig pr dags dato. hlp!
029kid Skrevet 28. august 2006 Forfatter Skrevet 28. august 2006 kjøpte den på nett, mpx. orker ikke sende tilbake regner med å måtte levere den til flashing.. men det suger, teit med bug på 7 dager
smoker2 Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 kjøpte den på nett, mpx. orker ikke sende tilbake regner med å måtte levere den til flashing.. men det suger, teit med bug på 7 dager 6756636[/snapback] Hei Har du noen mulighet å dra til et serviceverksted,så gjør det
genser Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 kjøpte den på nett, mpx. orker ikke sende tilbake regner med å måtte levere den til flashing.. men det suger, teit med bug på 7 dager 6756636[/snapback] Prøv en "hard reset".. Ta først backup av alt du har, ved PCsuite eller backup inne på mobilen. Koden for hard reset har jeg ikke i hodet, men les i N80-tråden så finner du den der, evt. les amobil sin artikkel om at N80 fryser ved sending av sms.
029kid Skrevet 28. august 2006 Forfatter Skrevet 28. august 2006 tlf er levert til easytel.. flashing på gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå