Gå til innhold

HP Pavilion med ATI RADEON XPRESS 200 M IGP

BadLoser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overveier å kjøpe denne til kjæresten min.

Virker nokså grei, men stusser på skjermkortet. Har noen erfaringer med dette? Leste det skulle være det raskeste integrerte kortet.. men det sier ikke så mye.

Blir ingen spillemaskin, men det må være mulig å spille wow akseptabelt på den. Noen meninger om saken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Overveier å kjøpe denne til kjæresten min.

Virker nokså grei, men stusser på skjermkortet. Har noen erfaringer med dette? Leste det skulle være det raskeste integrerte kortet.. men det sier ikke så mye.

Blir ingen spillemaskin, men det må være mulig å spille wow akseptabelt på den. Noen meninger om saken?

6756183[/snapback]

På lav oppløsning og lave kvalitetsinstillinger fungerer det helt greit. I 40 manns instanser kan det nok bli litt i slappeste laget selv på lav oppløsning. Ville nok heller sett på den jada-jada anbefalte istedet.

Endret av Bamsemoms
Skrevet

XPRESS 200M får rundt 4500 i 3DMark2001SE, mao det vil funke greit til CS1.6 spilling. Men WoW krever jo endel mer, og jeg tror nok ikke det går like greit dessverre.

Skrevet

Jepp, var det jeg var redd for.

Var fine priser på den siden der, og vi overveier sterkt DV9005 som Jada-jada anbefalte. Eneste som gjør at vi stusser, er jo at det er litt mindre harddisk. Men det ender nok opp med at vi kjøper en ekstern om det blir nødvendig.

Om det er så treigt i wow som Bamsemums sa, så kan jeg nok personlig utelukke DV8354.. Dama skal mest sannsynlig bare spille litt vanlig wow med meg, mens det nok blir 40-mann raids de gangene jeg skal bruke den.

Takk for deres innspill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...