Gå til innhold

Den Store Dungeon & Dragons tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey :)

Det her er en tråd for de som har prøvd Dungeon's and Dragons brett spillet

Ditt Navn ? ( i spillet )

Hvilken Rase er du ?

Hvilket lvl. er du på ?

evt. bra skatter har du ?

det største monsteret du har drept ?

osv.

TiNuSsS :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en elf. og er lvl. 1 og går snart opp til lvl. 2 jeg har et sverd og en liten bue og en stor bue

har 133pp

650gp osv

har vært med og drept en grønn drage som lå på masse skatter :dribble:

Jeg har fått helt DD dilla :D

MvH TiNuSsS :love:

Skrevet

Har ikke prøvd D&D direkte, men har spilt en god del rollespill som bygde på systemet, og synes hele greia virker ganske bra (bortsett fra et par idiotiske ting som lar deg bryte lysets hastighet og oppnå all makt i universet på level 3). Har temmelig lyst til å prøve, men det er litt vanskelig å komme i gang på egen hånd, og det er ikke så stort miljø.

Men hvordan i hule hampen klarte dere å drepe en grønn drage på level 1? Er dere omtrent 15 som spiller, har dere sykt utstyr, eller var dere bare ufattelig heldige?

Skrevet
Hey :)

Det her er en tråd for de som har prøvd Dungeon's and Dragons  brett spillet

6753062[/snapback]

Brettspill? Hoho, det var da også en ting å kalle det ;)

Jeje, men har spilt det ja. Spilte en del på u.skolen faktisk, men så ble det slutt. Hadde ikke mer tid...

Skrevet
Har ikke prøvd D&D direkte, men har spilt en god del rollespill som bygde på systemet, og synes hele greia virker ganske bra (bortsett fra et par idiotiske ting som lar deg bryte lysets hastighet og oppnå all makt i universet på level 3). Har temmelig lyst til å prøve, men det er litt vanskelig å komme i gang på egen hånd, og det er ikke så stort miljø.

Men hvordan i hule hampen klarte dere å drepe en grønn drage på level 1? Er dere omtrent 15 som spiller, har dere sykt utstyr, eller var dere bare ufattelig heldige?

6757457[/snapback]

Jeg var med noen andre som hadde spilt før da ... og de var lvl 3- 5 eller noe så vi tok han etter vært men det tok nå sin tid da :)

vi var 5 stykker :)

mvh TiNuSsS :love:

Skrevet

Jeg spilte det nærmest daglig da jeg var yngre og bodde i langtvekkistan. Skulle gjerne ha spilt det igjen, men frykter at jeg faller tilbake til den gode gamle nerdetilværelsen i så fall.

Skrevet

Har prøvd det litt, har ikke noe spesiel karakter da.

Vi spiller ikke ofte nokk til det.

Men synes Call of Cthulhu er mye bedre, der er det mye mer rollespilling.

Mener jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...