beddda Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Heisan! Har fått tilbud om hjemmepc gjennom jobben og lurer på om jeg skal gå for en Fujitsu siemens AMILO A3667G. Noen som har noen erfaringer med denne evt innspill? Det den primært kommer til å bli brukt som er Internett/ E-post evt. videoredigering fra videokameraet. Spiller litt BF2 og håper den er i stand til å kjøre det brukbart. Det jeg er skeptisk til er skjermkortet. Er ikke oppdatert på skjermkort så lurer på hvor bra dette er. Det jeg fant ut er at det har 128MB ram men kan ha opptil 512MB ved bruk av system minnet. Her er en link http://www.fujitsu-siemens.no/home/product...lo_a_3667g.html Alternativet er en stasjoner pc med bedre specs. (skal fikse en link i morgen)
ventle Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Denne bør klare BF2 på ok oppløsning (i hvertfall 1024x768 med middels detaljer/effekter).
beddda Skrevet 27. august 2006 Forfatter Skrevet 27. august 2006 Denne bør klare BF2 på ok oppløsning (i hvertfall 1024x768 med middels detaljer/effekter). 6751493[/snapback] Høres bra ut Blir nok til at jeg går for den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå