dalamar80 Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Sitter her å plages med installasjonen av WoW, og e samtidig veldig ivrig etter å endelig få spille litt igjen.. har prøvd TO eksemplarer av cd2, men til ingen nytte. Alle andre cd`er funker helt utmerket :S Men mener å huske at man bare kunne laste ned beta klienten, og at denne var bakoverkompatibel med cd plater og sånn.. men er det noen som har url til en sådann? Vet det ble nevnt her på foruman for en del måneder siden, men e en tett jungel å bla i for å finne den. Takk på forhånd.
Unbeaten Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Om noen kompiser av deg har spillet kan du få dem til å benne hele WoW-mappa på en dvd og bare kopiere over. cd-key trengs kun til oppretting av spillkonto. Har gjort dette selv da mine plater fikk noe røff behandling her en gang...
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 http://teaser.wow-europe.com/ Ligger på forsia til wow-europe.com...
Frostax Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Har samme problemet selv. hver gang jeg skal instalere. men jeg har det på cd 4.. må bare prøve igjen og igjen.. pleier å bruke rundt 3 timer på å instalere wow..
Zappy Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Jeg har altid foretrukket å laste ned alle spill som er mulig å laste ned. Missliker cder. Sett DL på om kvelden så er den nede på mårran. Har sett flere steder man kan laste ned trial versjon av wow. Fileplanet og wow europe har vel sist jeg var innom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå