Gå til innhold

[GTA]Downloada Save gamer funker ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har lasta ned savegamer til SA mange ganger. Men de funker ikke. Jeg har aldri fått svar hvorfor det ikke går an. Så nå skal jeg fortsette å lage tråd til jeg får svar: Når jeg har lasta ned en GTA SA Savegame, innstalerer jeg slik som Det står i ReadMe. Men når jeg går på San Andreas, velger jeg den savegamen. Det Står End of The line eller noe sånt på den. Jeg vet iallefall at det er riktig fil, når jeg trykker så kommer det slik som er når man starter ny fil! Og jeg har ikke gjort noe oppdrag står det. Det er nøyaktig som om man lager ny fil. Har det noe å si at PC'en min er "Norsk"? Trenger VEEEEEEEELDIG hjelp her!

Endret av Almadora
Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja... Kan være at du har lasta ned et amerikansk save game, hvis det er noe forskjell på de.

Kan også være at save gamet er v1.00, og du har v1.01, eller omvendt...

Oppdater til v1.01 (eller er det v1.10?) og finn et save game til den versjonen...

Skrevet
tja... Kan være at du har lasta ned et amerikansk save game, hvis det er noe forskjell på de.

Kan også være at save gamet er v1.00, og du har v1.01, eller omvendt...

Oppdater til v1.01 (eller er det v1.10?) og finn et save game til den versjonen...

6860355[/snapback]

OK :thumbup:

Men hvordan vet jeg hvilken versjon jeg har?

Skrevet (endret)

Bruker End of the line savegamen jeg.. funker som bare det. Jeg har versjon 1.00 av san andreas.

Fila skal i "Mine dokumenter-> GTA San Andreas User files"

http://rapidshare.de/files/33400101/Gta.sa.savegame.rar.html lasta opp savegamen jeg bruker.

På denne savegamen starter du ved CJ's hus.(det som er i starten av spillet) Alle byer er unlocked, biler i nesten alle garasjene osv osv.

Endret av geedoo
Skrevet
Bruker End of the line savegamen jeg.. funker som bare det. Jeg har versjon 1.00 av san andreas.

Fila skal i "Mine dokumenter-> GTA San Andreas User files"

http://rapidshare.de/files/33400101/Gta.sa.savegame.rar.html lasta opp savegamen jeg bruker.

På denne savegamen starter du ved CJ's hus.(det som er i starten av spillet) Alle byer er unlocked, biler i nesten alle garasjene osv osv.

6878854[/snapback]

Virker ikke på meg...

Hvordan vet jeg hvilken versjon av gta jeg har??

Skrevet
logik er din venn....

Et 1.00 save funka ikke, da har du nok 1.01... ellers er det ikke værre enn at du oppdaterer uansett, og finner et v1.01 save...

6901092[/snapback]

Men hvor finner jeg det? Og hvordan kan jeg vite hvilken versjon av SA jeg har?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...