Jump to content
Sign in to follow this  
brestig

PC trenger 2 døgn på restart....!

Recommended Posts

Hei.

Min Fujitsu Scaleo 600 booter normalt. MEN, dersom jeg restarter maskinen, starter vifter og cd etc, men skjermen er bare svart...Den må da stå i ca. 2 døgn, før den starter opp igjen som normalt.. Hva skyldest dette??

Fujitsu ekke no bra ;) enkelt å greit:P

OT: ta ut batreriet i hovedkortet , en liten rund blank ting til høyre(antaglivis) også presser du ned den liitte klippern som er der. da spretter bateriet ut, vær sikker på at du setter det rikitig inn igjen

Hei.

Min Fujitsu Scaleo 600 booter normalt. MEN, dersom jeg restarter maskinen, starter vifter og cd etc, men skjermen er bare svart...Den må da stå i ca. 2 døgn, før den starter opp igjen som normalt.. Hva skyldest dette??

6746754[/snapback]

Hvis du tenker på å resette CMOS, har jeg allerede forsøkt det, uten at det hjalp...

Hvis du mener å resette CMOS, har jeg allerede forsøkt det, uten at det hjalp...Finnes det noe virus som kan gjøre dette?

6746963[/snapback]

Skader ihvertfall ikke å skanne for virus, trojanere og annen malware. Jeg tror det er mer sannsynlig at det kan dårlige drivere, evt registryproblemer. Foreta en oppdatering av drivere for hovedkort, nettverkskort, skjermkort. Sjekk for problemer i registry med et aller annet registrycleaner-program. Sjekk for virus/trojonere etc med et ellr to forskjellige onlinescannerprogram.

Fujitsu ekke no bra ;) enkelt å greit:P

6746919[/snapback]

Dette var vel svært OT? Hva er begrunnelsen for at Fujitsu Siemens er dårlig (på generell basis)?

Hvis du mener å resette CMOS, har jeg allerede forsøkt det, uten at det hjalp...Finnes det noe virus som kan gjøre dette?

6746963[/snapback]

Skader ihvertfall ikke å skanne for virus, trojanere og annen malware. Jeg tror det er mer sannsynlig at det kan dårlige drivere, evt registryproblemer. Foreta en oppdatering av drivere for hovedkort, nettverkskort, skjermkort. Sjekk for problemer i registry med et aller annet registrycleaner-program. Sjekk for virus/trojonere etc med et ellr to forskjellige onlinescannerprogram.

6747096[/snapback]

Ok, prøver det...Desverre, må jeg nå vente i 2 dager før jeg får sjekket det ut....